mandag den 14. februar 2011

Første indlæg....

SÅ har jeg kastet mig ud i bloggens verden, og er ret spændt på om der mon er nogen der vil læse med:-)
Jeg er i øjeblikket på barsel med skønne lille Sylvester, og man må sige at det er noget af en omvæltning at skulle gå hjemme med sådan en lille trold. Jeg har længe gået med en ambition om at starte en blog, og nu synes jeg så at jeg havde en anledning... Min barsel er snart slut, og jeg nåede cirka intet af det jeg troede jeg ville, så nu venter den virkelige verden snart igen og begyndelsen på min blog.
Jeg kan være ret doven og ELSKER min sofa, så min blog er en måde at holde mig til "ilden" med de kreative projekter, for tænk nu hvis nogen kiggede med! Jeg elsker at drømme, især om pæne ting, så I vil nok blive præsenteret for en hel del billeder af skønne sager......
God fornøjelse.....

1 kommentar:

  1. Ihhh hvor blive det spændende at følge med - og kom nu med nogen af alle dine pæne ting!!!

    SvarSlet