torsdag den 10. marts 2011

Hvad er der på tapetet!

Jeg er fuldstændig vild med Ferm Living, og synes bare de laver SÅ mange fine ting, jeg kunne simpelthen købe mig fattig:-)
I dag har jeg bevæget mig ud i regnvejret, med barnevogn und alles for at komme på posthuset og hente en rulle af det fineste tapet der skal bruges til Sylvesters slagbænk! At jeg på min vej blev spærret inde i en port er en heeelt anden historie... Godt jeg slap ud igen:-)



http://www.ferm-living.com/

http://www.ferm-living.com/


 Jeg har de bedste intentioner om at få lavet den bænk meget snart, men Kim arbejder en del for tiden, så det er ikke så nemt at få tid til sådan et projekt, når man har en lille trold der vil underholdes en hel masse:-)
Rigtig god torsdag aften til jer alle:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint... Jeg glæder mig til at se det endelige resultat!!! Ha ha... Fortalte Tinna om porten - sjovt :0).

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tror også det bliver rigtig godt:-)Og, ja det var dagens drama med den port... puha:-)

    SvarSlet