mandag den 21. marts 2011

Lidt om landbrug og skrivebordsrod...

Jeg er blevet landmand.... Ihvertfald henne i mit køkken! Se lige denne her skønne DIY fra NETTO som jeg fandt i går




Nu går jeg bare rundt og venter på at der gror karse på min lille mark, så jeg kan få mig en æggemad med mayo og karse, for det er da noget af det bedste:-)

Jeg roder ret meget herhjemme for tiden, jeg har kastet mig over så mange kreaprojekter at jeg nærmest ikke kan holde styr på dem:-) Jeg er gået i gang med noget patchwork og en (ny) hue i drengefarver til Sylvester,  håber det snart er færdigt, indtil videre er her lidt billeder af mit rod:-)



3 kommentarer:

  1. Haløjsa Du... Jeg var da ikke klar over at der var en lille bondekone gemt i dig. Hvordan mon det kommer til at gå når i flytter til Jylland ;0). Men okay jeg synes faktisk at Bonderøven og hans lille familie er ret seje :0).

    Jeg glæder mig helt vildt til at se den nye hue!!!

    Nat kram herfra!!!

    SvarSlet
  2. oh, how cute is the little cress meadow!

    SvarSlet
  3. Maria, Du kan dælme tro der er en lille bondekone gemt i mig:-) Drømmer om at bo på landet (tæt tæt tæt på Århus:-)) Måske man skulle gå efter at blive den nye Bonderøv:-)
    Krammer og god solskinsdag til jer:-)

    Frau Haselmayer: Thanks for the comment:-) It is very cute:-)

    SvarSlet