torsdag den 24. marts 2011

Oprydning...

Hmmmm jeg er gået i gang med at rydde op i mit tøjskab, og synes der danner sig nogle temaer... Det er som om man altid går efter det samme, så lige pt er der striber, gråt tøj, læderjakker og dyreprint ang masse på bøjlerne, se bare et eksempel her..



Fra venstre: bukser og kjole fra H&M, ynglingstørklæde fra By Malene Birger,
bluse fra Second Female og taske fra Stylesnob

Jeg trænger VIRKELIG til noget fornyelse, jeg må tvinge mig selv til at prøve noget nyt, men hvordan gør man det??

Nå, nu vil jeg tage min baby under armen og smutte en tur ud og ses med mødregruppen, hyggeligt:-)
Rigtig god dag til jer alle:-)

5 kommentarer:

  1. Tror altså aldrig jeg har set dig i Phyton, Fru Schou ;-)

    SvarSlet
  2. Der må jo være en grænse et sted:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker rodebunke ;0).

    Ej jeg har jo været på min fast loppetur i dag. Jeg forsøgte at ringe til dig. De havde et super cool spejl, men jeg kunne ikke komme igennem til dig... Vi kan vidst ikke have flere spejle herhjemme og tænkte at det måske kunne have været noget for jer!

    Nå men sov godt og så håber jeg at vi lige kan sludre lidt i morgen... Jeg regner med at være hjemme hele dagen!

    Kram

    SvarSlet
  4. Camilla og Oscar26. marts 2011 kl. 13.05

    Vi må tage på mødregruppe-shopping en dag :D

    SvarSlet
  5. Camilla, det kunne være så hyggeligt, måske en lille udflugt til Fields?
    Det må vi lige snakke nærmere om:-)
    Rigtig god weekend,
    Kram

    SvarSlet