fredag den 18. marts 2011

Perler på snor...

Jeg har givet mine ørebøffer smykker på, ideen har jeg fået HER



Og man kan jo tilsyneladende lave nærmest ALT med Hama perler, se bare her, igen har jeg tilladt mig at tyvstjæle en andens ide, og du kan se den lige HER




Sådan ser skålen ud hos mig, og jer er ret sikker på der snart kommer flere til:-) Det er en ret nem måde at få lidt farver ind i sit hjem på:-)

Jeg håber i alle får en skøn weekend, vi skal bare hygge herhjemme med guf og X-Factor i aften, og på søndag kommer Sylvesters mormor og morfar for at passe et par timer, så de trætte forældre kan komme ud i byen og få brunch alene:-)


3 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin. Sjov ide :0).

    Det lyder som en dejlig weekend!!! Jeg sender lige en sms ;0). I må hygge jer og rigtig god weekend!

    Kæmpe krammer!

    SvarSlet
  2. Super fin ide! Linket virker desværre bare ikke, så kunne du ikke forklare hvordan du får perlerne på? Det kan min hjerne simpelthen bare ikke udtænke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok fordi indlægget er gammelt:-) Du skærer perlerne op med en kniv, og kommer dem omkring ledningen, man ser nærmest ikke hvor de er blevet skåret:-)

      Slet