fredag den 25. marts 2011

Rigtig fin Give-away

Jeg synes du skal gå ind på Marias fine blog og melde dig som fast læser, hun har nemlig en rigtig fin give-away i ærmet:-)
Du må naturligvis også gerne melde dig som fast læser her, så bliver jeg så glad:-)

Sylvester er ikke den store fan af søvn i disse dage, så jeg har sparsomt med vågne timer uden en baby på armen... Vi satser på han bliver klar til en laaaaang lur igen på et tidspunkt, rigtig god weekend til alle:-)

P.s. lige lidt leopard til samlingen... dem gad jeg altså godt at have.....


http://www.zara.com/

2 kommentarer:

  1. Tak søde :0)... Håber snart at jeg kan finde en vinder!!! Har allerede en ny GIVE AWAY klar!!!

    Jeg har tænkt meget på dig i dag... Jeg ringer i morgen. Vi har været til fødselsdag i dag og ville ikke ringe her til aften.

    Kæmpe krammer fra mig!!!

    SvarSlet
  2. Jeg købte et par ligende sidste år, de er blevet så slidte med elsker dem stadig..:-) Skøn blog du har.

    SvarSlet