fredag den 8. april 2011

Forårsmarked

Jeg har været lidt længe om at tage beslutningen, men lige her på falderebet blev det altså gjort:-) Jeg har meldt mig som udstiller på det famøse forårsmarked, og kan allerede nu mærke boblerne i maven af spænding:-) Og nu kommer alle spørgsmålene så...
Hvor meget skal man have med?
Hvad skal det koste?
Hvad laver de andre?
Kan jeg nå det hele?
osv osv osv
Jeg tror nærmest ikke jeg kan lægge mig til at sove i aften:-)

Her er min lille (store) dreng der vist nok har opdaget kameraet...


6 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt at du også skal med til markedet:) Og jeg tror du tænker præcis de samme tanker som os andre! Jeg er sikker på, at det bliver godt det marked:)

    SvarSlet
  2. Ej hvor godt! Jeg har ikke en stand, men er da nødt til at tage med! Glæder mig til at hilse på dig og se dine ting.
    Sidsel

    SvarSlet
  3. Ja Anne, jeg er sikker på det bliver SÅ godt:-) Jeg glæder mig allerede helt vildt, heldigvis har min mand og jeg barsel sammen i 3 uger, så jeg kan give den gas på symaskinen i fred:-)

    Sidsel, det lyder vel nok dejligt du vil komme forbi:-) Det bliver så hyggeligt, og jeg glæder mig til at vise min sager frem:-)

    SvarSlet
  4. Som Anne siger... Nøjagtig de samme tanker vi har! Det er umuligt at vide hvor meget man skal tage med, især når man ikke har været afsted tidligere.
    Glæder mig til at se hvad du finder på, og bliver ad hyggeligt at møde dig til den tid :)

    KH Anne

    SvarSlet
  5. Ej, hvor sejt! Så kommer jeg måske til at se dig dernede. Hvis jeg giver mig selv lov til en eneste fridag i maj, så har jeg lovet mig selv, at den bliver brugt på markedet :)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej Anne , ja det bliver SÅ hyggeligt at se hvem der "gemmer" sig bag skærmene rundt omkring:-) Glæder mig sådan til det:-) Og jeg glæder mig også helt vildt til at hvad der er kommet ud af jeres samarbejde.. spændende:-)

    Blomsterpigen, du skal være så hjerteligt velkommen, meget hyggeligt med besøg:-) Og man skal huske at holde fridage:-)

    SvarSlet