onsdag den 27. april 2011

Gaver...

Uhh... nu lakker det virkelig mod "enden" for mig, for jeg har kun 2 dage tilbage i 20'erne!! Men der er nu ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget, for når man har fødselsdag, så får man gaver, og jeg har fået nogle på forskud:-)


Et smukt spejl har jeg fået af Maria, tusind tak:-) En blå skjorte (som faktisk ikke engang er en fødslesdagsgave) har jeg fået af min mand:-) Og de smukke luffer (lidt uden for sæson, men en god grund til at glæde sig til det engang bliver vinter igen) har min svigermor lavet til mig:-)
Det er nu ikke så tosset, når man faktisk ikke engang har haft fødselsdag endnu...

Det er jo også dagen hvor jeg trækker vinderen i min GIVE AWAY, så skynd dig ind og vær med:-)

Rigtig god onsdag derude...

5 kommentarer:

  1. Ej, nogle lækre ting :) Og tillykke med fødselsdagen lige om lidt. Du nåede jo alle mine drømme, så det er slet ikke så trist ;) Mand, barn osv.. Du er KLAR til at blive 30- og i øvrigt ser du jo stadig ung og smuk ud :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Det er slet ikke slemt at blive 30:) Og du er jo lysår foran mig med alt det du har nået, så ingen panik;)

    SvarSlet
  3. Jamen altså Ninna... Det ser bare lækkert ud! Så fine luffer!!! Er det mon den nye skammel som jeg kan se i baggrunden??? Den er i hvert fald SUPER fin! Sådan en vil jeg også have ;0).

    Rigtig god dag til jer alle 3 og god fornøjelse på loftet...

    Krammer

    SvarSlet
  4. Blomsterpigen: TUSIND tak for de søde ord:-) Det kan godt være du har ret i at jeg er klar:-) Det sker ihvertfald uanset hvad...

    Anne: Godt at høre det ikke er slemt:-) Tænker også at der er en masse godt ved at runde det skarpe hjørne..

    Maria: Det ER nemlig den nye skammel, den står og venter på at blive sat i stand, jeg ved ikke helt endnu hvad der skal ske med den, nogle gode forslag:-)??

    SvarSlet
  5. Den er så fin... :0).

    Jeg ville faktisk ikke gøre noget ved den. Jeg synes at den ser super fin ud som den er! Jeg vil selv rigtig gerne finde en i samme stil og have den til at stå som den er!!! (Du kan evt. give benene noget olie). Men skulle jeg gøre noget ved den ville jeg vælge noget lækkert retro stof i fine farver :0).

    SvarSlet