mandag den 11. april 2011

GiveAway

Så er jeg simpelthen klar med min allerførste GiveAway, uuhhhh det er spændende at se om der mon er nogen der vil være med i lodtrækningen:-)
Man kan vinde en bold (den er cirka 45 cm i omkreds), og der er to forskellige at vælge i mellem..

Jeg har valgt at gøre som mange andre her i blogland:-)

Kommentar = 1 lod
Kommentar og fast læser = 2 lodder
Kommentar, fast læser og link = 3 lodder

Alle kan deltage, skriv venligst i kommentaren hvor mange lodder du deltager, samt emailadresse hvis du ikke har en blog:-)

Vinderen trækkes den 29. april, der bliver jeg nemlig 30 år gammel... Og så er der royalt bryllup:-) Der bliver nok at fejre:-)

Håber i allesammen fik nydt lidt forårssolskin her i weekenden:-)


Billedet må meget gerne lånes til link:-)

28 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne ha 100 lodder!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Jubiiii er gerne med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. Hvordan får man 100 lodder...hi hi.

    Jeg er med på 3 lodder, så jeg kan vinde disse skønne bolde.

    Go' aften...

    SvarSlet
  4. nøj... 2 lodder til mig tak. Jeg krydser fingre for den sorte..:-)

    SvarSlet
  5. Den skal Oscar da vinde :D 1 lod, chvass@ofir.dk

    SvarSlet
  6. De er bare rigtig fine - jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  7. Vildt smukke.
    2 lodder til mig

    x margit fra creativetail

    SvarSlet
  8. Lækre bolde. Håber at jeg er heldig. Napper to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Så er jeg vist på 2,5 lodder (er jo kun semifast læser). Men link deles fluks! Bolde er meget fine, kender masser der kunne bruge dem. Inkl. mit eget indre legebarn!

    SvarSlet
  10. 2 lodd til meg! :)) (Kommentar + bildelink på egen blogg)

    Ha en flott helg! :)

    SvarSlet
  11. så fine, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  12. Vil gerne deltage med 3 lodder;D

    Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Vil be' om 3 lodder :D
    (vil ikke oplyse min blogs navn)

    bongo.rosa@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det er bare sådan nogle fine bolde... 3 lodder tak :0). Uhh så skal der bare krydses finger :0).

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare nogle fine bolde! Jeg er helt sikkert mest til den brune.

    Jeg er med på 3 lodder, og glæder mig meget til at følge dig :)

    Jeg har også en lille give-away kørende, måske du kan bruge den? :)

    SvarSlet
  16. 2 lodder mig også!!! :-) De er super fine, Ninna!

    SvarSlet
  17. Jeg er simpelthen så beæret over at der er så mange der vil være med her i min lille giveaway:-) nu er der jo ikke mange dage til spændingen udløses:-)

    SvarSlet
  18. Happy Easter!
    Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/
    1 lod

    SvarSlet
  19. Må da selvfølgelig være med, 2 lodder til mig .

    Kh Pernille

    SvarSlet
  20. Kan da vist lige nå at være med på 2 lodder :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  21. Jeg kaster lige 2 lodder (hvis ikke det er for sent)

    SvarSlet
  22. Jeg blir med i give awayen med 1 lodd ;)

    SvarSlet
  23. Jeg er gjerne med i den fine giveawayen din med 3 lodd! Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlet
  24. For en herlig ball ;) Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd ;)

    SvarSlet
  25. Jeg slenger meg med på 1 lodd i siste liten! :)

    klem

    SvarSlet