tirsdag den 5. april 2011

Hjemme hos os spilder vi ikke tiden....

Jeg har for eksempel nærmest haft storproduktion af æsker... Jeg har simpelthen støvsuget hjemmet for alle slags æsker vi har haft liggende og pakket dem ind i det pæneste papir, se selv her


Jeg forestiller mig at æsketårnet kan nå uanede højder, for der er allerede dimser og sager i dem allesammen (jeg har fulgt denne fine DIY, som gør det SÅ nemt at gå til, jeg har dog brugt spraylim, hvilket er klart at anbefale)

Og sørme om ikke der titter to nye tænder frem hos Sylvester. Han kan bedst lide at få dem i par:-) De to første i undermunden kom da han kun var 4 1/2 måned gammel, og nu, knap 7 måneder gammel, er det da vist også på tide med de to i overmunden:-) Så den har bare kørt på fuld savl og en hel masse gumlen de sidste par dage...

Rigtig god aften til jer alle:-)

6 kommentarer:

  1. De er VILDT flotte! Seriøst! Du bliver faktisk lige nødt til at sende dem til mig. Tak skal du have.. ;)
    Du glemte linket til DIY :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Ha ha ha ha hvor er du sød:-) Men hvad skal jeg så gøre med alle mine ting og sager der fylder dem?:-) Hvis du klikker på ordet "denne" så skulle du meget gerne komme videre til DIY:-)

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er de fine... Helt vildt! Jeg er også ved at finde alverdens kasser som skal beklædes med tapet! I bliver altså nødt til snart at komme til Jylland så vi kan holde nogle kreative aftner sammen!!!

    Kram og sov godt!!!

    SvarSlet
  4. ej hvor godt du kan bruge min DIY :) Det jeg glad for at høre. Og dine æsker er bare SÅ fine.
    Hvilke æsker har du brugt ?

    SvarSlet
  5. Okay okay... Igen var det mig, der ikke lige havde styr på det :) Til gengæld har du slet ikke opdaget, at jeg har givet dig en Award!! Vil du ikke have den? ;)

    Knus

    SvarSlet
  6. Tusind tak Maria:-) Jeg glæder mig også til massevis af krea-aftener:-)

    Marolle: Det er bare den mest pædagogiske og nemme DIY jeg har prøvet, tak for det:-) Jeg har været på æskejagt i hele hytten, så det er en blanding af gamleskotøjsæsker, og gaveæsker. Men jeg har faktisk lige købt nogle små æsker i Netto til kun 20 kr for 2 stk.

    Blomsterpigen: Ej, tusind tak for den fine award, den er jeg vel nok glad for:-) OG tak for dine skønne kommentarer, det er dejligt at vide, at der er nogen derude der læser med:-)

    SvarSlet