onsdag den 20. april 2011

Lidt om ferie, marked og stress....

SÅ er der ikke længe til påskeferien går i gang... I morgen tidlig kører vi mod Jylland for at besøge familie og venner i påsken, uh det bliver skønt:-) Sylvester er ved at få det bedre igen, men er stadig noget medtaget, vi håber han klarer turen i morgen med højt humør:-)

Der er efterhånden ved at være STRESS på med hensyn til marked, jeg er virkelig sat tilbage efter den onde omgang skoldkopper, og har nærmest ikke nået noget som helst... Så mon ikke det bliver småt med søvn de sidste par uger op til!! Jeg tror jeg kommer til at sidde og sove op af symaskinen.-)
Men her er et lille smugkig på noget af det der er i gang:-)





Rigtig god påske.-) Vi ses på den anden side...

5 kommentarer:

  1. Fin blog du har. Rigtig god påske.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud!!! Jeg håber at i får en rigtig god tur herover... Hvor er det dejligt at det går bedre med Sylvester! Nu er det heldigvis snart overståes. Gruer for hvornår det bliver vores tur!!!

    GLLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDDDEEERRRRRRRR mig helt vildt meget til at se jer i morgen :0).

    Kæmpe krammer!!!

    SvarSlet
  3. Spændende, jeg har SÅ meget lyst til at kigge forbi det forårsmarked og se alle de skønne ting, man allerede har set lidt af her i blogland. - Og jeg er enig med Annette, det er en rigtig fin blog du har...

    God Påske!

    SvarSlet
  4. Tusind tak Anette:-) Og i lige måde, både med blog og påske:-)

    Maria, vi ses lige om lidt:-) Det bliver SKØNT!!!!

    Pernille, tusind tak, det er bare så dejligt med lidt rosende ord:-) Jeg tror det bliver så godt det marked, og helt sikkert et besøg værd, håber vi ses:-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes også det ser ret lovende ud, det der :) Smukke stoffer du sætter sammen, og det papir på æskerne der: nam!!
    Glæder mig til at se det!

    Kh Anne

    SvarSlet