søndag den 24. april 2011

Lidt om påske og en heldig kartoffel...

Vi har bare haft en SKØN påske! Vi har været sammen med dejlige mennesker, og vi har haft nogle dejlige dage hos mine svigerforældre i Viborg. Sylvester har været i det mest strålende humør, og det var vist kærlighed ved første blik da han kom i sin høje stol hos sin farmor og farfar, det er nemlig en af dem med bord foran... Så der sad han så halvdelen af påskeferien og legede med sin farfar, mens benene gik som trommestikker:-)




Den heldige kartoffel... Ja, det er vist mig, for på vejen hjem fra færgen kørte vi forbi et loppemarkede, et af dem der bare ligger ude på landet, sådan et hvor man virkelig kan gøre et kup, og det gjorde jeg så:-)






7 stks Royal Copenhagen muselmalede kagetallerkener, Et fint fad, en dåse og en glaskrukke (og en skammel, men den ligger stadig i bilen, så billeder kommer af den senere..) det hele til den nette sum af 120 kr.!!
Det var som Aladdins hule, hvis vi ikke havde været på vej hjem, og bilen var proppet i forvejen, så havde jeg købt en hel del mere, der var ALT, også et kunstigt ben, hvis man skulle stå og mangle den slags (det gjorde vi så ikke!!) Og kræmmermanden havde ikke en anelse om hvad det var han solgte... Det er sjældent man er så heldig, så nu vil jeg sidde og nyde synet lidt med en kop kaffe:-)

Jeg håber i alle har haft en skøn påske indtil videre, og ikke mindst det der er tilbage af den:-)

8 kommentarer:

  1. Ej, det lyder jo helt ekstremt! Vildt sejt til den pris! Og et kunstigt ben hahahaha, gad vide hvem der liiiiige nupper det..
    Kan se den stakkels purk stadig har lidt skoldkoppesår- godt han har haft en dejlig påske :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, jeg skyndte mig også bare at give ham pengene:-)
    Jeg ved skisme heller ikke lige hvem der skulle stå at mangle sådan et, men seriøst, jeg har ALDRIG set så mange ting på en gang, det var vanvittigt:-)
    Sylvester er blevet helt rask, der er bare lidt sår tilbage, men de forsvinder nok snart..
    Håber også du har nydt påsken:-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine fund... Jeg er helt vild med dåsen :0).

    Ja og skønne billeder af dejlige Sylvester! Glæder mig så meget til forhåbentlig snart at se ham live!!! Tak for sidst, det var simpelthen så hyggeligt! Jeg har vidst sagt det før ;0)... men for pokker hvor jeg glæder mig til at i flytter til Jylland! Jeg savner jer nærmest lige så snart i er ude af døren!

    Vi snakkes ved søde! Hils din dejlige familie!

    Kram

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne ting. Bjørn Wiinblad fadet er SÅ fint, har et i samme serie som jeg ELSKER. Og´tallerkenerne... suk, kan slet ikke forstå at du har fået det hele SÅ billigt. (din heldige kartoffel ;o)

    SvarSlet
  5. Damn du var en rigtig heldig kartoffel - jeg hungre efter loppemarkeder og loppis, men har stadig årets første til gode...
    Nyd den sidste påskedag <3
    knus

    SvarSlet
  6. Pernille: Jeg er også sikker på jeg kommer til elske det fad, har længe været på udkig efter et:-)Og ja, det var vanvittigt billigt:-)

    Céline: Ja loppis er skønt, man kan nærmest ikke få nok, håber du snart kommer afsted så:-)

    Mette: Tusind tak, jeg er også meget glad...:-)

    SvarSlet
  7. Sikke et paradis. Håber Sylvester snart er på toppen igen.
    Kh V

    SvarSlet