fredag den 29. april 2011

Så kom dagen:-)

For min fødslesdag, et royalt bryllup og vinderen af min give-away.... Mange ting at fejre, og min fødselsdag er indtil videre foregået under lidt mindre mediebevågenhed end et vist bryllup... og det er på en måde også helt fint:-)
Jeg har nydt et dejligt morgenbord, min skønne mand og barn, ansigtsbehandling/massage, dejlig brunch, lagkage hos morfar, og ikke mindst det dejlig dejlige vejr:-)



ELSKER min mands indpakning:-)



Nå, og nu til det spændende.... TADAAAAAAA her kommer vinderen af min give-away:



Kim fik æren af at trække en seddel:-)

Og vinderen blev Camilla med bloggen Fru Millas Cupcakes
Camilla skrev:
De er bare rigtig fine - jeg er med på 3 lodder ,

Camilla kan du sende mig en mail på ninnarahbek@gmail.com med din adresse og hvilken bold du gerne vil have, så smutter jeg en tur på posthuset på mandag:-)

Rigtig god weekend:-)

10 kommentarer:

  1. Først - stort tillykke med fødselsdagen.

    Jamen dog - det er første gang jeg har vundet i en give away - jubii til mig.

    Du får lige en e-mail.

    Tjek evt. min blog, hvor jeg selv har gang i en Give away

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen :) (Og den fine hjertebolle - hvor sødt)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen:)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen og tillykke til Camilla :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen, og hvilken fin hjertebolle du har fået dig.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med dagen, søde Ninna!!!
    Ser ud til at du er blevet fejret på behørig vis. Sådan!

    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen :) Lyder til at have været en rigtig dejlig dag. Og du må jo have været frygtelig sød, med det skønne vejr vi fik ;)

    SvarSlet
  8. Det er jo hele tre ting på en gang ;)
    Tillykke med dagen.

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  10. 1000 tak for de søde hilsner, det varmer mindst ligeså meget som det dejlige vejr:-)
    Jeg sluttede dagen af med en omgang sushi og brylluphighlights, og på hovedet i seng kl 21.30.... Det er var der ikke meget vild fest over:-) Den gemmer jeg til en anden god gang:-)

    SvarSlet