søndag den 17. april 2011

Skoldkopper og lopper...

Det er jo næsten sommer i vejret, men ikke desto mindre, så er vi stadig gået lidt i stå herhjemme... Sylvester kæmper en brav kamp mod skoldkopperne, puha hvor er det hårdt at se sin lille dreng have det så skidt, det klør bare overalt på hans lille krop:-(

I formiddags gik jeg en tur med ham så Kim kunne slappe lidt af, ingen af os har sovet mere end et par timer i nat... Men der er vel ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget, for jeg kom tilfældigvis forbi et lillebitte loppemarked på Grækenlandsvej, lige hvor jeg bor...





Der var simpelthen så mange fine sager, at jeg kunne have fyldt en hel trillebør, ovenover er et lille udpluk af "fangsten" Duge, dækkeservietter, fade, sukkerskål, mælkekande, vaser og en fin glaskrukke der bare trænger til en kærlig hånd:-)

Jeg elsker bare når man finder gode sager til ingen penge:-)

Jeg håber snart Sylvester bliver rask, ikke mindst for hans egen skyld, men så vi allesammen kan få lidt søvn og overskud, (og jeg kan få tid til at læse alle jeres spændende indlæg igen:-))

Rigtig god søndag...

5 kommentarer:

  1. Dejligt lige at snakke med dig :0).

    Haløj sikke nogle fine fund :0). De to fade med blå mønstre har jeg i æggebære.

    Glæder og håber så meget at vi ses på torsdag!!!!

    Kram til jer alle 3!!!

    SvarSlet
  2. Åhh stakkels jer, det er et helvede med de skide skoldkopper. God bedring til lillemanden :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak:-) Og det er nemlig bare et helvede... :-(

    SvarSlet
  4. jah grækenlandsvej holder vildt gode loppemarkeder! bor på parmagade , der sker aldrig den slags :-)))..

    SvarSlet
  5. Hvis den fine glaskrukke er så lav, som jeg umiddelbart kan se på fotoet, så er det en gl. pudderdåse. Har selv et eksemplar i laksefarvet. Din krukke/dåse er skøn med afskalningen... (men jeg er også vild med patina!) :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet