mandag den 18. april 2011

TUSIND TAK

Ej men altså, jeg føler mig simpelthen bare så beæret og stolt, for jeg har ikke bare modtaget 1, men hele 2 awards det sidste stykke tid:-) Det gør mig meget glad at vide, at der er nogen der synes det er spændende at følge med i min lille verden:-)


Den første fik jeg af Blomsterpigen,
Reglerne er: Awardmodtageren skal have under 100 faste læsere, og leve op til navnet "inspirerende blog", man må give den videre til 5 andre bloggere



Den anden award har jeg fået hos Anne, og ser sådan ud


Til denne award følger der en række spørgsmål med

Hvorfor startede du med at blogge?
Der er mange grunde, men mest af alt fordi jeg savnede et kreativt netværk, og fordi jeg har haft lagt låg på min kreative side det sidste lange stykke tid.

Hvilken blogger følger du?
Uha, der er mange, og der kommer hele tiden nye til, for blogland er som en uudtømmelig kilde af kreativitet og inspiration, og jeg kan slet ikke få nok:-)

Farvorit make-up mærke?
There can only be one... og det må jo nok siges at være Chanel, jeg er en sucker for de smukke indpakninger, og ikke mindst den gode kvalitet. Den samling kan aldrig blive for stor:-)

Farvorit tøjmærke?
Jeg er ELSKER tøj og mode, og lige på dette område kan jeg dårligt begrænse mig, for der er så mange. Men hvis vi først tager et smut til drømmenes land (altså det der højst sandsynligt aldrig kommer hjem til mig og bor) så er det mærker som Chloe, Stella McCartney, Prada, Missoni, Matthew Williamson, Isabel Marant, Alexander Wang, ja jeg kunne blive ved...
Men det jeg rent faktisk køber, er ofte H&M, COS, Malene Birger, Designers Remix og Selected Femme
Men igen, jeg kunne skrive mange sider om netop dette spørgsmål:-)

Dit må-ha-make up produkt?
Det er mineralpudder fra Youngblood og rouge fra MAC,  det bruger jeg hver dag.

Parfume?
Det er nemt, jeg bruger slet ikke parfume længere. Jeg stoppede med det da jeg ventede Sylvester, og har slet ikke haft lyst til at sprøjte det på mig igen. Men engang var det (også) Chanel (stort set dem alle!)

Favoritfilm?
Alle tøsefilm (dirty dancing, pretty woman, bodygard osv osv) Dem kan jeg se igen og igen, men jeg mindes ikke hvornår det sidst er lykkes mig at se en hel film... Siden Sylvester kom til verden kan jeg knap nok koncentrere mig om et afsnit af Friends:-)

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Jeg vil gerne til Grønland med min familie. Min svigermor er fra Grønland, og efter at have hørt SÅ mange spændende og fantastiske fortællinger om landet, så er der ingen tvivl om at vi engang skal dertil.

Hvad glæder du dig til i den nærmeste fremtid?
Jeg har mange ting at glæde mig til:-) Jeg bliver 30 år i næste uge, og så er der jo det store forårsmarked, som jeg glæder mig helt vildt til:-) Og inden længe skal jeg også møde to dejlige babydrenge der kommer til verden i den nærmeste fremtid:-) (altså ikke hos mig selv!!!!!)

Jeg giver denne award videre til et lille udpluk af dem jeg elsker at følge....

Ja, listen kunne faktisk være uendeligt meget længere, men min mor og far er ude at trille med stakkels syge Sylvester, så nu vil jeg benytte mig af lejligheden til at få et laaaaangt bad uden at blive afbrudt:-)

Dejligt solskin til jer alle:-)






2 kommentarer:

  1. Jamen det kan da kun være Ninna som jeg lige har læst om ;0)... Hi hi!!!

    Jeg håber at du har nydt dit meget velfortjente bad!!! Jeg glæder mig HEEEEEEEEEEEELLLLLLTTTTTTTT vildt meget til at se jer på torsdag!!! JUBBIIIIII :0). Men jeg er ked af at jeg ikke får set Sylvester :0(.

    SvarSlet
  2. Ja nogen ting ændrer sig aldrig:-)
    Vi glæder os også HEEEELT vildt meget, og nu er det jo faktisk i overmorgen:-)

    SvarSlet