fredag den 15. april 2011

Undtagelsestilstand..

Der er undtagelsestilstand på matriklen, Sylvester er blevet syg med skoldkopper:-( Åh jeg synes bare det er SÅ synd for ham, i forvejen er han ved at få tænder, så han har det ikke for nemt min lille bøf... Han har heldigvis ikke særlig høj feber, og han er en tapper lille gut, så der kommer stadig lige et smil ind i mellem:-)

Der er bare SÅ meget der ligger og venter på at blive syet, håber det hele når at blive færdigt til markedet, ellers må jeg jo bare sætte Kim til symaskinen også:-) Har allerede truet ham med at sy bolde, men det kommer vist ikke helt til at ske....

Jeg håber i alle får en skøn weekend med al den dejlige solskin der er blevet lovet os:-)

3 kommentarer:

  1. ÅÅHHHH NEJ... Lille basse!!! Hvor er det synd for ham :0(. Godt at farmand kan passe rigtig godt på jer begge to ;0). Jeg sender lige en sms!!!

    KÆMPE KRAMMER TIL JER BEGGE 2!!!

    SvarSlet
  2. Ævæv god bedring til ham.
    Og er godt nok spændt på at se hvad du får syet. Der skal også (forhåbentlig) masseproduceres herhjemme over weekenden!

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Øv da! Rigtig god bedring med ham!

    Det ser fint ud med dine stoffer.. hvad skal du lave til forårsmarkedet?

    SvarSlet