søndag den 22. maj 2011

ÅÅRRHHHH hvor er det vildt...

at jeg er nået over 100 læsere:-) Det er jeg faktisk ret stolt af.. Tænk sig at der er så mange der vil følge med her hos mig, TAK (også selvom nogle af dem måske skyldes en vis GiveAway:-))...

Jeg har faktisk en lillebitte smule tømmernænd i dag, og her kan jeg så afsløre at det nok er 1 1/2 år siden jeg sidst har prøvet det!!! Vi havde nemlig hyggeligt besøg af gode venner i går, med god mad, vin og kolde øl:-)

Her er lidt fotodokumentation på at jeg vist er glad for pink (både når den er neon og lyserød....)











1. Lidt nyt at skrive med
2.Ynglingssandaler fra Designers Remix
3.Visitkortholder
4.En brøkdel af mine magasiner....
5. Min nøglesnor
6. Meget dejlig og meget pink cardigan
7. Pung (næsten altid tom...!!!)

Håber i nyder søndagen derude:-)




13 kommentarer:

  1. Det er jo derfor det er fedt med give aways :-) netop fordi nogle kære bloggere linker til andre bloggeres give aways opdager man nye skønne blogs som bestemt er værd at følge.
    Selv melder jeg mig kun som fast læser på blogs jeg virkelig har lyst til at følge :-)

    SvarSlet
  2. Yearh, for festivas (kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft tømmermænd?!), pink og nye læsere. Go' søndag! :)

    SvarSlet
  3. Det er da bare super godt uanset grunden...
    Sikke nogle lækre billeder...skønne farver.
    Go' aften.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. Du har da bare en rigtig rigtig god smag:)

    SvarSlet
  5. mrs. poppins, ja der skisme så mange blogs efterhånden, at man bliver nødt til at sortere lidt, man kan jo ikke nå at læse alt:-)

    Maiken: Der skulle heller ikke meget til, et par glas vin og en enkelt øl... det var nok!!!:-)

    Gitte: Tak for de søde ord:-)

    Anne: Tak:-) (tror endda jeg har mere pink hvis jeg leder lidt ekstra:-))

    SvarSlet
  6. Lækre billeder af pink i alle nuancer;)
    Er vild med din gennemførte stil på det du selv syer:)

    Kh
    M

    SvarSlet
  7. Så fine sandaler, er de fra denne sommerkollektion?

    SvarSlet
  8. Sejt sejt sejt! Kæmpe tillykke altså! Er ikke så lidt misundelig ;) Men velfortjent er det i hvert fald! Og jeg var her LÆNGE inden nogen Give Away og bliver hængende, så længe bloggen findes :)

    SvarSlet
  9. Fuldt fortjent med de mange faste læsere! Og sikke nogle lækre pink flashes du har lagt ud. Især sandalerne. Wow!

    SvarSlet
  10. Kreativista: De er fra sidste sæson... Jeg købte dem da jeg var højgravid og mine fødder.. ja lad mig bare sige, de var RET meget tykkere end de plejer! Så nu kan jeg endelig bruge dem:-)

    Blomsterpigen: Der er nu ikke noget så skønt som loyale læsere.. TAK Katrine:-)

    Alsi: Tusind tak for de søde ord:-)

    SvarSlet
  11. ASLI skulle der selvf stå.... sorry:-)

    SvarSlet
  12. Oi,Oi,Oi hvilke fiiine sndaler!! Nyyt sommeren med dem!!

    SvarSlet