fredag den 6. maj 2011

Afsted det går...

Til MARKED!!! Så kom dagen, iiihhhhh hvor jeg glæder mig, det er dejligt at se alle de færdige sager der står pakket og klar:-) Det lykkedes mig endda at få 6 timers søvn i nat (i træk!!!!) Og det er meget her på matriklen, skulle jeg lige hilse og sige:-)
I får lige lidt billedespam af de færdige ting her...








Så er det bare med at krydse fingre for at der bliver solgt noget:-)

HÅBER VI SES!!!

Ellers så, rigtig god weekend derude, og vi ses på den anden side:-)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting! Pøj pøj med det!

    SvarSlet
  2. Det bliver SÅ spændende :-) og hvor ser det bare godt ud!!!

    SvarSlet
  3. Ej hvor ser det bare fint ud søde Ninna!!! Du skal nok få solgt en helt masse!!! Held og lykke med starten på et nyt kapitel i dit liv ;0).

    Vi snakkes... God tur til Jylland!!!

    Krammer til jer alle 3 :0).

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare ærgeligt, at jeg hverken har et barn i huealderen eller befinder mig et sted, hvor vejret kræver en hue... Det er nogle virkelig fine ting. Held og lykke med det!

    SvarSlet
  5. Det ser så fint ud. Jeg ville ønske at jeg også skulle afsted. Pøj pøj med det! For det er altså bare sjovest når man får solgt noget :-)

    SvarSlet
  6. Det var bare SÅ skøn en stand du havde! Og fedt at møde dig i øvrigt :) Håber du får godt salg i den i løbet af weekenden ;)

    SvarSlet
  7. Ej hvor ser det hele dog bare fantastisk ud! :D

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre ting. Jeg kan kun ærgre mig over at jeg ikke så din bod, da jeg var et kort smut omkring markedet.

    Først nu har jeg opdaget din blog, men jeg ser frem til at følge den fremadrettet. :)

    SvarSlet
  9. TUSIND tak hvor er i søde:-) Jeg fik jo (desværre) ikke solgt så meget, så lige om lidt så åbner jeg en lille blogbiks:-) GLÆD JER:-)!!!

    SvarSlet
  10. Hej, hej.
    Det var hyggeligt at møde dig og jeg håber du nød søndagen sammen med familien.
    Glæder mig til at følge med her på bloggen.
    Kh. Maja // Superskurk

    SvarSlet