lørdag den 28. maj 2011

Børneværelse

Jeg har sådan lyst til at gøre en masse fint ved Sylvesters værelse, og har snuset et par lækre sager op på nettet...




1.SEJ guitarpude (med neon!!!)
2.Rigtig fint legekøkken (godt alternativ til BRIO)
3.Sebrasengen, der vist er blevet en klassiker
4.Den sejeste 3-hjuler ever med en rigtig "drengehjelm"

Alle billeder er fundet her kidslovedesign, og dette er blot et lillebitte udpluk af de mange fine sager..

Jeg har også fundet lidt til væggene..




1. Rigtig fint Londonbillede hvor man selvfølgelig selv vælger navnet der skal stå
2. Sød lille bogstavpingvin
3. Selvom ugler er ved at være lidt for brugt (synes jeg) så er denne godt nok ikke til at stå for:-)

Alle billeder har jeg fundet her notonthehighstreet, (det minder lidt om Etsy)

Håber i kan blive lidt inspireret:-)

Rigtig god lørdag...



5 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fundet. Vi skal lave værelse til Anna efter sommerferien. Glæder mig SÅ meget nu. Super link du kom med :-)
    Kh V

    SvarSlet
  2. Faldt tilfældigt over din blog.. Og er da helt vild med de billeder du har fundet! Tak for tippet! :)

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke, dejligt at du kan blive inspireret:-) Bliver spændende med nyt værelse, der er bare så meget fint man kan få til de små at det er svært at vælge:-)

    Pusler, velkommen til:-) Dejligt at du kan bruge mine tips:-)

    SvarSlet
  4. Det ser bare godt ud... Er selv helt vildt med den 3-hjulet cykel, den tror jeg næsten at min Sofia skal have... Tak for tippet!!

    God weekend..

    SvarSlet
  5. Hej Stine, jeg er også bare HELT solgt til den cykel... Synes nemlig det både er en drenge og pige cykel:-) Den står også højt på ønskelisten herhjemme:-)

    SvarSlet