søndag den 1. maj 2011

Festen fortsætter....

Sikke en fødselsdag, bedst som jeg troede det var overstået fredag aften foran fjerneren med brylluphighlights og sushi, ja, så var det simpelthen den største overraskelse i vente til mig lørdag:-)
Min dejlige mand tog mig med på "Kartellet" på Frederiksberg til brunch, og der sad så hele min familie og mine venner og "surprisede" mig for vildt!!! Tænk sig engang at Kim har arrangeret og holdt hemmeligt i mange uger... Jamen jeg er stadig helt overvældet, og næsten ved at tude når jeg tænker på det:-) Jeg havde en FANTASTISK dag der sluttede af med lagkage her på matriklen, bedre fødslesdag findes vist ikke...


Jeg fik ikke rigtig taget så mange billeder, var vist nærmest for overvældet!! Men her er lidt af skønne gaver, lagkage, og (næsten færdige) muffins hjemme hos os selv:-)

Tak for en dejlig dag:-)

9 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse! Fødselsdage er bare det bedste :o)

    SvarSlet
  2. Camilla og Oscar1. maj 2011 kl. 12.19

    Hvor lyder det bare dejligt, sådan Kim :D

    SvarSlet
  3. Det kan godt betale sig at være godt gift. Det lyder som en fantastisk dag. Tillykke herfra...

    SvarSlet
  4. Stort tillykke! Sikke en sød og betænksom mand du har :) der er ikke noget så godt som overraskelser..

    SvarSlet
  5. Ja, der er vist ingen tvivl om at jeg ikke lige glemmer denne dag foreløbig:-) Og det kan nemlig rigtig godt betale sig at være godt gift med en sød mand:-) Vi har ikke været gift så længe, men nok til at jeg undgik det der peber, og en stor styg olietønde med cement i (eller er det kun mænd der inkasserer sådan en, og er det kun i Jylland?:-))

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig mand!! Kæmpe tillykke med fødselsdagen, og skønt at I havde en dejlig dag!!

    SvarSlet
  7. Hej
    Sikken en skøn overraskelse, dejlig mand!!

    Og her har du også en lækker blog jeg aldrig har været inde på. Jeg kommer tilbage!!

    Stine:)

    SvarSlet
  8. Hejsa søde... Jeg er ked af at jeg ikke har fået ringet til dig! Jeg var fuldstændig smadret efter konfirmationen igår og i dag har Mads og jeg haft en masse projekter! Men jeg ringer til dig i morgen :0). Glæder mig til at høre om i lørdags! Ej hvor jeg tænkte på jer!!!

    Jeg har givet dig en award... Så tjek lige min blog når du får tid ;0).

    Kæmpe krammer til dig og din dejlige lille familie!!!

    SvarSlet