mandag den 16. maj 2011

GiveAway

I anledningen af min nye BlogBix, sætter jeg en lille Give-away i gang:-) Præmien er vist på billedet herunder, og består af et sæt med 3 æsker, en nøglesnor (valgfri), samt et Hama hjerteophæng.




Reglerne er:

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser
3 lodder for kommentar, fast læser her og fast læser på BlogBix'en
4 lodder for alle ovenstående samt reklame på din egen blog/facebook, eller hvor du nu har lyst til at reklamere:-)

Skriv gerne hvor mange lodder og hvilken nøglesnor der skal med i præmien:-) (og din mail hvis du ikke har en blog)

Skulle det gå så vildt for sig at jeg når 100 læsere, ja så laver jeg en 2. præmie også, men mere om det hvis det bliver aktuelt:-)

Håber i vil lege med...

Rigtig god (grå) mandag derude:-)


138 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne melde mig under fanerne og være med på tre lodder:)

    SvarSlet
  2. Dejlig give away og deltager med 3 lodder.
    Nøglesnor nr. 5 ønsker jeg mig ;O)

    SvarSlet
  3. Hapser tre lodder :-) Mette

    SvarSlet
  4. Sikken en fin præmie :-)
    Jeg vil gerne være med på 4 lodder!

    SvarSlet
  5. Uha, det vil jeg gerne vinde, så jeg deltager med 3 lodder og ønsker mig nøglesnor nr. 1.

    Knus Line (fruwind@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. sejt -
    2 lodder til mig

    x margit

    creative tail

    SvarSlet
  7. Hvor fiiiiint :-)
    Jeg er med på 3 lodder og drømmer om snor nr. 4 :-)

    SvarSlet
  8. Fantastisk Give away. Den vil jeg vildt gerne have fingrene i.

    Jeg er med på 3 lodder.

    Kig evt. også forbi min Give away
    (http://musselade.blogspot.com/2011/05/give-away.html)

    Kh. Pernille

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med og smider 3 lodder i puljen.

    Jeg vil helst vinde snor 3 eller 1 :-)

    SvarSlet
  10. Selvom jeg allerede har to nøglesnore, kan jeg vist godt bruge denne give-away:-) - 2 lodder tak.

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 3 lodder og ønsker mig nøglesnor nr. 3, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  12. Det er virkelig en flot Give-away. Deltager med 3 lodder. Jeg er vild med alle nøglesnorene, men især nr. 3, 4 og 5.:)
    camillabertram@hotmail.com

    Kh Camilla Bertram

    SvarSlet
  13. Jeg snupper da lige 2 lodder...og ønsker mig nøglesnor nr. 3 (hvis den når at komme på shoppen igen, ellers nr. 5)

    SvarSlet
  14. Super give away, jeg tager 4 lodder og nøglesnor nr.1 er bare skøn :o)

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Sikke en lækker give-away. Jeg deltager helt sikkert med 4 lodder. Jeg synes nøglesnor 1 og 3 lige er mig, så bliver altså nødt til lige at tænke lidt over det.

    SvarSlet
  17. 4 lodder til mig, du bestemmer nøglesnoren:)

    SvarSlet
  18. Juhuu, hvor er det fint og lækkert. Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre helt til d. 10. juni!

    SvarSlet
  19. Jamen altså. Fast læser begge steder og billedet er nu på bloggen. 4 lodder tak.
    Hvor ville jeg bare ELSKE at vinde dine ting. De er så fine.
    Uhh så fint nyt papir på æskerne. Ved lige hvor de skal stå :)

    KH

    SvarSlet
  20. Jeg er også med på 4 lodder - og nøglesnoren bestemmer du bare, de er alle super fine :-)
    Du er velkommen til at kigge ind hos mig

    :-)
    Frk.Munk

    SvarSlet
  21. Er så vild med neon farverne. Og vil mægtig gerne deltage med 3 lodder, og håber på nr. 3 nøglesnor....Louise (louiselebeck@gmail.com)

    SvarSlet
  22. 4 lodder - håber at vinde de smukke ting :-D

    SvarSlet
  23. Jeg snupper 4 lodder og i tilfælde af at jeg vinder, vil jeg rigtig gerne have keyhanger nr. 1 :-)

    SvarSlet
  24. Lækker give away.
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Hilsen
    Lene fra bloggen Livets minder

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med på 3 lodder. Det er nogle skønne ting du laver.
    Jeg ønsker mig nøglesnor nr. 3.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  26. Jeg satser på alle 4 lodder! Og drømmer om nøglesnor nummer 1 :)

    SvarSlet
  27. Hej

    Jeg snupper 4 lodder

    Camilla

    SvarSlet
  28. Skøøøn give away. Jeg vil rigtig gerne deltage med 4 lodder.

    SvarSlet
  29. Så vil jeg da lige smide 4 lodder i puljen, for det er da vel nok en dejlig give away=)

    Kh Mille

    SvarSlet
  30. Jeg er SÅ meget med - 3 lodder tak.
    Jeg har drømt om de nøglesnore siden, jeg så dem hos Christina (Badelma Badutski) i går, så jeg krydser alt!

    SvarSlet
  31. Skovler da straks 4 lodder til mig :)
    Super lækre ting! Kiggede laaangt efter dem på markedet, men kunne jo desværre ikke købe hele hallen ;)
    Nøglesnor nr. 5 må meget gerne bo hos mig!

    SvarSlet
  32. Sikke en fin give away. Det kunne jeg skam rigtig godt tænke mig:P 4 lodder herfra.

    SvarSlet
  33. Jeg har ikke været på besøg her hos dig før, men din blog ser dejlig ud :) Jeg er straks fast læser både her og på din blog-bix, så jeg vil gerne være med på 3 lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  34. Hold da op nogle lækre ting:-) Jeg er med på 3 lodder:-)
    Jeg har endnu ingen blog så du får lige min mail prinsesse.eid@hotmail.com
    Krydser fingre for det bliver mig, og hvis jeg skulle være så heldig så skal det være nøglesnor nr. 1 :-)
    Hav en dejlig uge knus fra Rikke Eid

    SvarSlet
  35. 2 lodder, tak.
    Jeg er VILD med dine nøglekæder!

    SvarSlet
  36. 3 lodder til mig :)
    Ih, hvor jeg krydser fingre. Det er en super lækker Give Away :)

    SvarSlet
  37. wow. 3 lodder til mig tak :-) Krydse krydse krydse.

    SvarSlet
  38. Deltager gerne med 3 lodder. Du er velkommen til, at deltage i min give-away :)

    SvarSlet
  39. jeg deltager også gerne med 3 lodder :) super lækker give away! jeg kunne godt tænke mig nøglesnor 3.

    SvarSlet
  40. Jeg er også med! Skøøøøn give away og i det hele taget rigtig fede ting du laver. God idé at sidde oppe på loftet og sy. ;-) Jeg er ny her i blogland, så jeg håber jeg vinder min første give-away... Jeg deltager med 3 lodder og hvis jeg vinder vil jeg meget gerne have nøglesnor 1 eller 3. :-)

    Dejlig dag til alle.

    SvarSlet
  41. Lækre, lækre sager og skønne blogs :)
    Jeg deltager med 3 lodder og ønsker mig nøglesnor nr. 3.

    SvarSlet
  42. JEg deltager med fire lodder!

    SvarSlet
  43. Fantastisk skøn gaveregn til den heldige vinder. Gid det bliver mig!! Er med på tre lodder, Tak. Mvh Louise

    SvarSlet
  44. Sikke en lækker giveaway! Jeg tror nøglesnor nr. 1 vil pynte på mit skolenøglebundt!

    Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  45. Neej sikke fine ting du har på højkant og rigtig fin blog du har dig, jeg er da helt klart med på 4 lodder..

    Klem Joan

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 3 lodder, tjek også min give away;)

    SvarSlet
  47. sikke fine ting, og tillykked med blog-bixen!
    Jeg er med på 4 lodder:) og ønsker mig nøglesnor nr. 3 :)

    SvarSlet
  48. Lækre sager! Jeg napper fire lodder og krydser mine fingre! :)

    SvarSlet
  49. De er så fine, dine ting. Jeg er med på 3 lodder. Haps:)

    SvarSlet
  50. Super skøn give away - jeg er med på 3 lodder tak.

    SvarSlet
  51. Åh, det er hårdt sådan at arbejde for 4 lodder, men det har jeg gjort.
    God onsdag til dig.

    SvarSlet
  52. 3 lodder til mig taaaaaak - fin giveaway og dejlig blog du har dig her!

    SvarSlet
  53. deltager gerne med 3 lodder :)



    mange flere giveaway her :http://dkgiveaway.blogspot.com/

    SvarSlet
  54. ujj dejlig give away, jeg kan bruge det hele og jeg vil gerne deltage med 4 lodder!

    Nøglesnoren må gerne være nr. 1 eller nr. 3 du bestemmer!!

    SvarSlet
  55. Ej jeg håber da at jeg vinder... Lækker give away.. 4 STORE lodder til mig.. Glæder mig til at følge din blog... :)

    Stine..

    SvarSlet
  56. Also I sign up for these fine candy.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  57. Jeg vil rigig gerne være med på 3 lodder! :)

    SvarSlet
  58. Jeg er helt klar med på 3 lodder - super fin give away.

    Min mail: kitmalene@ofir.dk
    hilsen kit

    SvarSlet
  59. Jeg vil meget gerne deltage med 1 enkelt lod, og jeg syns at Nøglesnor nr 1 er heeelt fantastisk :-)

    Knus Tina

    SvarSlet
  60. Sikke dog en lækker giveaway!
    Jeg er klart med på 3 lodder!

    Se også min giveaway :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  61. Jeg vil meget gerne deltage med to lodder.
    Nøglesnor nr. 3 :)

    SvarSlet
  62. Jeg er med på 3 lodder og vil rigtig gerne vinde nøglesnor nr 3 ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  63. Fine æsker du har lavet! Deltager gerne med et lod:-)

    SvarSlet
  64. Så fine ting.
    2 lodder til mig

    SvarSlet
  65. Så har du fået din læser nr. 100 : ) og jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  66. Uhhh en fin give away.. og en fin blogbix du har fået lavet..
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Jeg kan simpelthen ikke vælge mellem nøglesnorene. De er alle virkelig fine.

    SvarSlet
  67. 4 lodder tak :)

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  68. Deltager med 4 lodder, og vil rigtig gerne vinde nøglesnor nr. 2 :D

    SvarSlet
  69. Jag hoppas på tur och tar en lott ;)

    Kram Marina

    SvarSlet
  70. Hvor er det bare en fin Give Away. Tror alle kreapiger ( og drenge ) har kasser, æsker, boxe osv. Jeg hopper i, med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  71. 4 lodder ja tak :O)

    Ønsker mig nøglesnor nr 3, hvis den kommer igen :O)

    Vh Tantepap :O)

    SvarSlet
  72. Hei! Så fin blogg du har *smil* Jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd!

    SvarSlet
  73. Sikke en fin give away!!!
    4 lodder til mig tak :))))

    SvarSlet
  74. Skøn blog du har her - og super lækre ting, du udlodder. Vil meget gerne lægge et enkelt lod.
    Tusind tak og kh Mette - mette (snabela)mekato (punktum)dk

    SvarSlet
  75. Pragtfuld give away!!! Jeg er med på 4 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  76. Selvfølgelig er jeg med ;) snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  77. Jeg deltager med fire lodder :D HAr reklameret om den på facebook

    SvarSlet
  78. Hej,
    Har forsøgt at blive fast læser, men virker bare ikke når jeg er wordpress....
    Så 3 lodder for kommentar, link og reklame fra min blog :-)
    Nøglesnor nr 1

    SvarSlet
  79. Jeg vil gerne være med...har først lige opdaget din fine blog idag. Jeg er med med to lodder og melder mig som fast læser. Nøglesnor nr. 1 er min favorit :-)

    SvarSlet
  80. Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 4 lodd:o)

    SvarSlet
  81. Jeg er med på tre lodder - sikke en lække give away! Har først opdaget din blog i dag, men hvor er den bare skøn! (Nøglesnor nr. 2 er min favorit)

    SvarSlet
  82. Deltager med 3 loder..

    Følger her og på Blogbix'en + jeg smider denne kommentar : D <3

    E-mail: SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  83. Sikke en fin give away...jeg vil gerne være med på 2 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  84. Nøj, hvor fedt - jeg prøver lykken med 3 lodder.

    SvarSlet
  85. Wauw.. fine sager.. her vil jeg gerne være med, men lige nu er dit faste læsere (ligesom mange andres vist) sted i udu, så kan desværre ikke lige melde mig til nu.. Vender tilbage.. :)

    SvarSlet
  86. Det ser super lækkert ud! Vil gerne være med, med 4 lodder :) MVH Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  87. Nøglesnor 3, har jeg tabt mit hjerte til! Jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  88. Skøn giveaway! Jeg vil rigtig gerne vinde nøglesnor nr 3!
    Og 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  89. Hejsa - jeg deltager med et lid ìg håber det er det heldige. Såååå fede æsker!

    SvarSlet
  90. fine præmier. Jeg kaster 2 lodder i puljen

    SvarSlet
  91. Så fint!
    Jeg vil gerne være med, med 3 lodder :)

    SvarSlet
  92. Skønne ting. Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  93. http://iakoma.blogspot.com/
    I am very glad to meet u!!!

    SvarSlet
  94. Hej!
    Är gärna med i din utlottning, två lotter, tack.
    Ha det gott!

    SvarSlet
  95. Sikke fine sager :)
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder og synes keyhangeren med neon og liberty er så fin :)

    SvarSlet
  96. jeg vil gerne være med på 3 lodder og er helt vild med alle dine nøgleringe, men det er nok nummer 1 hvis jeg skal vælge..

    lækker blog btw ;)

    den vil ikke fungere med google, så du får min mail hannewagener@gmail.com

    SvarSlet
  97. Jeg kaster 3 lodder i hatten :-)
    De er altså bare så fine alle dine nøglesnore, så det er jo svært at vælge men jeg er landet på nr. 1 :-)

    SvarSlet
  98. Jeg vil gerne være med på 1 lod, og synes nøglesnor nr.1 er superfin :)

    SvarSlet
  99. Hejsa
    Jeg er ny på bloggen..
    Jeg er med på 1 lod..Har ikke nogen blog selv..

    Hilsen Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  100. jeg vil meget gerne være med med 2 lodder

    SvarSlet
  101. lækker give away.
    vil gerne deltage med 2..
    janekjeldstroem@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Jeg vil gerne være med på 4 lodder. Jeg ønsker mig lilla/orange leopard. Min nøglesnor trænger også til en udskiftning.

    SvarSlet
  103. Jeg vil gerne være med, med 3 lodder - vedr. nøglesnoeren jeg kan slet ikke vælge, så jeg ville blive glad for den uanset hvilken det bliver :)

    SvarSlet
  104. Nupper bestemt også 3 lodder! Super fine ting :D

    SvarSlet
  105. Jamen sikke en lækker give away - hapser da gerne lige 3 lodder ;o)
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  106. I love it! Jeg er med på 4 lodder :0)

    SvarSlet
  107. JA jeg vil være med, det får bli 2 lodd i dag. Kankje jeg kommer innom igjen og linker og reklamerer (om jeg får tid ;0) ).

    Kom gjerne innom min blog - har du lyst kan du bli med på giveaway ( eller minikonkurransen min i siste bloginnlegg "Fototur") - velkommen!

    Ha nen fin dag!

    SvarSlet
  108. 3 lodder til mig (fast læser på begge blogs). Tror nøglesnor nr. 5 er den rette til mig.

    SvarSlet
  109. Hvor ser det lækkert ud! Jeg nupper 3 lodder :o)
    Nøglesnor 1 er min favorit!

    SvarSlet
  110. HEi! JEg prøver meg med to lodd på din fine give away!
    Riktig god dag til deg!

    SvarSlet
  111. Hej...

    Wiii, en fin give away. Jeg springer på med to lodder, for vil da gerne følge din blog fast, her sker jo masser af fine ting og sager.. Så kæmpe ros for en fin blog..

    SvarSlet
  112. Hej,
    Wauw for nogen flotte ting du laver!!! Jeg melder mig med 3 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  113. Super flotte ting, dem ville jeg gerne vinde.. 3 lodder tak :)

    SvarSlet
  114. 3 lodder til mig tak og et kæmpe ønske om at vinde nøglesnor nr. 3 :)

    Kh Tina (timo@webnetmail.dk)

    SvarSlet
  115. 3 lodder til mig :D Og nøglesnor nr. 3

    SvarSlet
  116. 4 lodder til mig tak ;)
    Hvis jeg skulle være den heldige vinder er jeg helt vild med din seje leopard nøglesnor ;)
    Julie

    SvarSlet
  117. SIkke en lækker give-away. jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  118. Fantastisk give away du disker op med. Og utrolig lækker blog du har. Jeg er med på 3 lodder og ønsker nr. 3 eller 4 af dine fine nøglesnore.

    Vh Karina

    SvarSlet
  119. Uuhh lækre præmier og lækker blog, som jeg lige har opdaget. Jeg er på 3 lodder! Drømmer om nøglesnor nr 3

    SvarSlet
  120. Uh der bliver rift om dine fantastiske kreationer, men de er nu så fine så jeg bliver nødt til at melde mig ind i kampen med 3 stk lodder.

    Vh
    Sara

    SvarSlet
  121. Jeg vil rigtig gerne være med og det bliver til 4 lodder i alt.

    Jeg er ret vild med nøglesnor nr. 5

    Det er jo en fantastisk blog du har dig, dejlig kreativ !

    SvarSlet
  122. Woop, jeg er da med på 3 lodder. Jeg synes godt om nøglesnor 2

    Tjek evt også min Give Away http://www.risseogco.com/2011/06/retro-giveaway.html#comments

    SvarSlet
  123. 1 lod til mig og jeg er vild med alle snore :)

    Mvh Katrine

    SvarSlet
  124. Hopper på med 3 lodder til mig og håber meget at vinde, da den lilla/orange nøglesnor du har kreeret da bare er for cool! :D Og æsker, ja elsker kender vi vel alle, de kan indeholde endnu flere små himstragimser :D

    SvarSlet
  125. Deltager med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  126. Hej fru Schou....tak for en dejlig blok. Sikke fine nøglesnor´e, især nr 1;) Deltager med 2 lodder. ( heididamn@yahoo.dk )

    SvarSlet
  127. Jeg hopper i med 2 lodder :o)
    Super dejlig give away, da min nøglesnor lige er knækket :o)

    SvarSlet
  128. Uh - sikke en skøn Give Away du udlodder :) Jeg er med på 2 lodder og glæder mig til at læse med. Klem fra Dorte

    SvarSlet
  129. Jeg vil også gerne deltage med to lodder. Og drømmer om den nye nøglesnor i leopard :)
    Tak for en god blog!

    SvarSlet
  130. Jeg skal da HELT sikkert have 4 lodder... UUUHHHHHH krydser finger!!! Det er sådan en fin give away!!! Jeg vil gerne vinde kasserne el. det fine hjerte :0).

    SvarSlet
  131. Camilla og Oscar9. jun. 2011 kl. 23.00

    1 lod bare, det andet kan jeg ikke finde ud af :P og så krydser jeg ellers fingre :)

    SvarSlet
  132. Jaahh..jeg er så meget med på 3 lodder : )

    Kh fra Jo

    SvarSlet
  133. Lækker give away - jeg lige havde misset..;)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.. Og er til nøglesnor nr.3 hvis jeg er den heldige..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  134. Hvor var det godt jeg så sådan en fin give away. Så vil gerne deltage med 2 lodder.. WIIIII håber jeg vinder.....

    SvarSlet
  135. Ih altså, hvor skønt. Jeg er med på 2 lodder. :)

    SvarSlet