mandag den 9. maj 2011

hjemme igen

fra markedet, fyldt med indtryk, oplevelser og mødet med mange søde mennesker:-)
Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder, men kig ind her hos Anne, Anne eller Asli for superfin billeddokumentation:-)
Det var SÅ hyggeligt at møde en masse søde bloggere, dejligt at få sat ansigt på i virkeligheden:-)

Her er lidt billeder fra mit lille marked, jeg fik (desværre) ikke solgt så meget, men heldigvis for alle dem som ikke kunne komme til markedet, ja så åbner jeg en lille blogbiks i løbet af ugen, så følg endelig med:-)


Sylvester sad huemodel (ihvertfald i et par minutter indtil han begyndte at spise den....)




Det er helt rart at kunne smide sig foran fjernsynet i stedet for symaskinen her til aften:-)

Rigtig god mandag:-)

10 kommentarer:

  1. Åhh hvor jeg følte med dig!!! Håber der kommer gang i blogbiksen (vil gerne skriver under på at sagerne er lækre IRL), og så glæder jeg mig til fremtidig krea-møde!

    KH Anne

    SvarSlet
  2. De nøglesnore med neon er top lækre!

    SvarSlet
  3. Jeg kunne i hvert fald godt fristes til at snuppe sådan en fin lille hue, hvis altså den fås i str. Selma My ;)

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem igen:) Vi må finde ud af noget krea-hygge-snakke-kaffe-halløj herovre på et tidspunkt - uden kunder, salgstaler, frustrationer og dets lige;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Tak Anne:-) Jeg håber også de fine sager, kan få nogle nye glade ejere:-) Og når der ikke er eksamenstress så står den krea igen:-)

    Ida, tusind tak:-) De kommer jo til salg her inden længe...

    Maria, huerne er i str. 0-3 måneder til 3 år (dog lidt små i størrelsen), så mon ikke der er en størrelse der passer:-)

    Anne, jeg er altid klar til kaffe-snakke-hygge-grine-krea halløj:-)

    SvarSlet
  6. Hvor var det hyggeligt at møde dig i weekenden. Jeg er i hvert fald glad for at have fundet frem til din blog, som er rigtig flot. Og jeg glæder mig til at din butik åbner :-)

    Jeg vil også gerne være med til kaffe(te)-slabberas :-)

    SvarSlet
  7. Hø - så så man lige mig invitere mig selv igen. Det går godt med det...måske jeg skulle invitere til noget på et tidspunkt også :-)

    SvarSlet
  8. Dine varer er så flotte - læs gerne med inde ved mig der er masser af kommentarer til "manglende salg på forårsmarkedet" Jeg havde også forventet MEGET mere og sidder her tilbage og føler jeg har svigtet familien - rigtig æv følelse.

    Jeg melder mig også som fast læser herinde.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Tusind tak Mette, og jeg kan kun sige i lige måde:-) Sikke meget du havde gjort ud af det! Præcis den samme følelse jeg sidder med, men jeg skynder mig ind til dig og læser videre...

    Kh Ninna

    SvarSlet
  10. Asli, man kan ikke invitere sig selv for ofte:-) Glæder mig allerede til gensyn, og endnu engang tak for de fine ord på din blog:-)

    SvarSlet