søndag den 29. maj 2011

Lidt af hvert...

Weekender er nu dejlige, især når man bare kan dangdere den for vildt!! Og det har vi gjort hjemme hos os:-)
Vi var et smut forbi Célines loppemarked i går, hvor jeg købte mig noget fint stof... Men symaskinen har stået stille, jeg knækkede den sidste symaskinenål jeg havde i går aftes.. typisk.. Jeg opdagede for et par dage siden af jeg kørte på sidste nål, og VIDSTE bare den ville knække på et dårligt tidspunkt!! Afsted med mig til stof2000 i morgen og købe nye...






1. Fint stof
2. Søde Sylvester
3. En sommerhat til en meget sød baby
4.Ny skjorte købt i H&M for sølle 80 kroner...

GOD SØNDAG FOLKENS:-)!!!

7 kommentarer:

  1. Fantastisk!! Nu er der ikke kun en blogger-ring fra Karamella.. nu er der også et blogger-H&M-print!! Anne Krittewitt (som startede..) og jeg har jo bukserne haha.. I LOVE IT!!

    SvarSlet
  2. Ha ha ha, det vidste jeg ikke... men SEJT med et bloggerprint!! (Det er skisme da også bare med at slå til når det er SÅ billigt)

    SvarSlet
  3. Sikke noget fint stof med blade på! Det må ha' været en våd fornøjelse med loppemarked i går? Og cool skjorte! Jeg har syet en kjole med lignende print for nogle måneder siden.
    Vi ses om ikke så længe:)

    SvarSlet
  4. Fint stof :-) Jeg fik også købt mig noget rigtig fint stof. Men jeg kom lidt sent afsted derud i går. Nok derfor vi ikke løb ind i hinanden. Jeg så i hvert fald ikke det stof, du viser der :-)
    God søndag!

    SvarSlet
  5. Uhm rene lækkerheder, Ninna.
    Har bukser i stoffet skjorten er i, så glade for dem.
    Rigtig fint stod du har fundet!!

    KH

    SvarSlet
  6. Det er det værste der kan ske, når man ikke har ekstra... dejlige billeder du tager! kh C

    SvarSlet
  7. Anne, i mine øjne er dyreprint nærmest en klassiker (ligesom striber:-)) Og ja, vi ses om nogel dage, det bliver hyggeligt:-)

    Asli: Godt du også fandt noget fint, jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det:-)

    Anne: TAK:-) Jeg er også sikker på jeg bliver glad for skjorten..

    Christina: Tak:-)

    SvarSlet