tirsdag den 10. maj 2011

Mens vi venter....

NØJ det tager lang tid at få taget alle billeder og gjort dem klar til min blogbiks!!! Men der arbejdes på højtryk:-)
Det er ren luksus her hos os, for Kim er nemlig begyndt på barsel, og jeg holder ferie i nogle uger, så vi har rigtig tid til at hygge os.... Sylvester er næsten 8 måneder, og jeg har (som sædvanlig) svært ved at følge med, det er SÅ sandt, det de allesammen siger, det går bare vanvittigt stærkt...

Her er lidt billedspam fra en helt almindelig tirsdag.....:-)




 (hvis der er nogen der skulle undre sig over den svingende kvalitet i billeder her, så skyldes det at jeg til tider er så heldig at låne et (meget godt)kamera af en meget sød veninde:-))

2 kommentarer:

  1. Og jeg kan da kun sige i lige måde - lækker blog og lækker, LÆÆÆKKER baby :)

    SvarSlet
  2. TUSIND tak Maja, der er nu ikke noget der kan varme om hjertet som rosende ord om ens barn:-) SKØNT!!

    SvarSlet