tirsdag den 31. maj 2011

Mere "før og efter" fra Loftet!!

Mere nyt fra mit hyggelige loft.. Jeg har i laaaaaang tid haft denne bakke stående i skabet, jeg har ikke vist hvad jeg skulle med den, og jeg kan da slet ikke huske hvor jeg har den fra.. (den må være et levn fra min vilde ungdom!!!:-))
Nå, men jeg har altså bare givet den en gang gul spraymaling, og synes det er blevet fint (Jeg kom dog til at spraye den 2. gang for tidligt, så det hele krakelerede, jeg har prøvet at spraye det over, men det lykkes kun delvist. Så vent lige et par døgn  med at give 2.gang hvis i selv vil forsøge jer)


14 kommentarer:

  1. Uhhh jeg har også gule planer når vi flytter. Er det bare helt almindelig spraymaling eller hvordan??
    Ser rigtig lækkert ud!

    SvarSlet
  2. Ha ha, den har du da sikkert snuppet med hjem fra en bytur;) Den er blevet fin med sin nye gule farve!

    SvarSlet
  3. mindes min tid som tjener, måske en tjenerbakke:)

    SvarSlet
  4. Sikke et stilskift! Det ser rigtig godt ud, den gule farve er lige i øjet!

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot! Jeg har en bakke herhjemme jeg da vil gøre det samme ved.. hvilken gul spray har du brugt for at få den smukke gule farve?
    Smut endelig forbi min blog og vær med i min give away om et lappetæppe i retrofarver..

    SvarSlet
  6. hvor er den bare blevet super fed!!

    SvarSlet
  7. Super flot og lækker farver :-)

    SvarSlet
  8. TAK for jeres søde kommentarer:-) Det er altså bare det bedste... når andre kan blive inspireret af det jeg laver, det gør mig meget glad:-)
    Og ja, Anne jeg har nok "lånt" den på en bytur, eller også så er det som Sonja siger, en tjenerbakke.. (jeg har nemlig også flere år på bagen som tjener) Håber ikke der er et disko eller en cafe der mangler den.. bum bum!!
    Nå, men den kommer ihvertfald til at spræde glæde her hos os:-)
    Malingen er fra Flügger og hedder Gloss Super 41018 klar gul/stærk gul, og den kostede vist 70 kroner.
    Jeg vil anbefale at følge brugsanvisningen og ikke miste tålmodigheden som mig:-)

    SvarSlet
  9. Den er da bare blevet rigtig flot. Jeg elsker, når ting man havde i forvejen, får nyt liv :-D

    SvarSlet
  10. Tak skal du have - har set din tilmelding til min give away..Er du med på 1 eller 2 lodder? (Kan nemlig ikke lige se, hvor du linker til mig?) Jeg kan desværre heller ikke se at du er blevet fast læser, så måske du lige vil prøve igen? :)

    SvarSlet
  11. Wauuu hvor smart - hvor er den blevet flot. Gid jeg havde det der gen der gjorde at man lige kunne lave ting om så de blev anvendelige. Super flot

    KH
    Rikke

    SvarSlet
  12. Hehe.. har lige set din kommentar på bloggen. Din stakkel at det ikke virker - jeg smider selvfølgelig 1 lod i puljen for dig. :)

    SvarSlet
  13. Skøn skøn skøn. Det ser vildt lækkert ud med dine produkter til den gule farve - lækker kontrast, og sjov idé. :-)

    SvarSlet