mandag den 16. maj 2011

På loftet...

Sidder jeg og syr... I dag gjorde jeg ihvertfald!! Hjemme hos os, er vi lige for tiden 2 stks voksne om 1 stks barn, og i en 3-værelses lejlighed kan det blive lidt i overkanten til tider:-) Ihvertfald når den ene voksne gerne vil drøne derudaf på symaskinen i timevis.... Men for et par uger siden fik jeg en lys ide, vi har nemlig et ret godt loft i vores opgang, der er lys og forholdsvist varmt, og vigtigst af alt, der er et stort bord, som bare står der... Perfekt til mig og mit sygejl!! Indtil videre er jeg kun blevet "forstyrret" af en enkelt anden fra opgangen, hun synes vist jeg var lidt mærkelig, som jeg sad der med symaskine og 20 meter lang rød forlængerledning ned til egen stikkontakt... Men jeg hygger mig, med uforstyrret tid og Tina Dickow på Iphonen....






Og så vil jeg altså lige sige at jeg er SÅ overvældet over alle dem der allerede vil deltage i min GiveAway, TUSIND tak, og tak til nye læsere, jeg bliver glad helt ind i maven:-)

I morgen tidlig tager vi til Jylland i nogle dage, så der vil være lidt stille fra mig... Men jeg kan jo nok ikke helt lade være med at følge med hos alle jer andre:-)

18 kommentarer:

  1. Det er da bare en rigtig fin syplads - min er i kælderne, men får den ikke rigtig brugt (der roder for meget) så de sidste på gange har jeg siddet i køknet.

    SvarSlet
  2. Haha, det er jo lissom i Krummerne! Hvor ser det bare hyggeligt ud :-D Jeg ville dog ikke turde på mit loft. Uhauha, der er uhyggeligt. Meget mere uhyggeligt end i kælderen.

    SvarSlet
  3. Super god ide med loftet, hvis der ikke var så koldt og mørk på vores loft ville jeg klart gøre det samme :0)

    SvarSlet
  4. Hahaha, hvor fedt ninna!!!
    Kan lige forestille mig hvordan naboen har kigget på den skøre, skøre dame ;)
    Synes jeg læste hos Louise at du selv har sagt op og vil begynde på noget nyt eller hvad?? Det lyder da ret så spændende!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Camilla: Jeg er vist nødt til at tage alt med mig ned i lejligheden når sydagen er omme, så ingen rod på loftet (og ingen sure naboer:-))

    Asli: ha ha ha, hos os er der ingen spøgelser:-) heldigvis, ellers var jeg aldrig gået derop:-)

    Naninja: Det fungerer bare rigtig godt, og jeg skal ikke have dårlig samvittighed over at koncentrere mig om at sy:-)

    SvarSlet
  6. Anne: Ja, jeg tror hun nærmest blev lidt flov på mine vegne over jeg sad der og kukkelurede:-)

    Ja, jeg har sagt op, min barsel er egentlig slut og jeg skulle tilbage på job, men (mest) af praktiske grunde (arbejdstiderne) var jeg nødt til det, så nu kører tankerne rundt omkring hvad der skal ske... Men det skal jeg nok blogge meget mere om:-)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor sejt;)
    Og jeg kan slå den med de 75 km2 og 3 mennesker, for her er vi hele 4 på selv samme antal kvadratmeter;)
    Jeg må da hellere lige tjekke loftsfaciliteterne ud i min opgang...hvem ved om det skal være min nye systue???

    Kh

    SvarSlet
  8. Det ser da ret hyggeligt ud af et loft at være.

    SvarSlet
  9. Lyder spændende, glæder jeg mig til at høre om. Men ved jo slet ikke hvad du lavede før og hvilken retning du vil i. Hehe, helt mærkeligt ;)

    SvarSlet
  10. Det er da en genial løsning! Smart:)

    SvarSlet
  11. super fedt! Godt for dig - det er en rigtig god ide.
    God tur

    x

    margit
    creative tail

    SvarSlet
  12. Det er da bare den hyggeligste og fedeste idé :) Jeg ville elske det, hvis jeg kom op på loftet, og der sad én og spredte hjemlig hygge :)

    SvarSlet
  13. Det er da en super løsning :-)
    Jeg sidder selv i soveværelset og syer og det gir ærlig talt lige lovlig meget rod og støv til tider :-)
    Måske du også har lyst til at deltage i min give away?

    SvarSlet
  14. TAK for alle jeres kommentarer:-) det kan være jeg skal invitere til kaffe på loftet en dag:-)
    Må i få en dejlig aften:-)

    SvarSlet
  15. Det lyder hyggeligt med et helt loft til kreativudfoldelse! Det ser vildt hyggeligt ud :-)

    Jamen god tur herover til jylland!

    SvarSlet
  16. Hahaha, smart! Nød lærer nøgen kvinde at spinde... (eller finde et kreasted med plads og fred!) ;)

    SvarSlet