lørdag den 14. maj 2011

Sommerhat part 1

Jeg fik lavet Sylvesters sommerhat færdig i går... (så her kommer lige lidt mere billedspam af den lille prut:-)) Og selvom Kim synes at hatten er lidt piget, så må han nu også indrømme at Sylvester ser meget meget sød ud med den:-)




( Jeg har planer om sommerhatte til Bix'en, men vi skal lige have "overstået" en tur til jylland i næste uge... Men har alle fået købt sommerhatte i år, eller hvordan?)

Vi skal have besøg af nogle dejlige damer i dag, og hygge os med kaffe og kage, jeg håber i alle får en rigtig dejlig weekend:-)

7 kommentarer:

  1. Hihi hvad er der med ham og huer/hatte til drenge der åbenbart er til piger?
    Jeg synes nu at den er drenget, og Sylvester ser SKØN ud i den :)

    KH Anne

    SvarSlet
  2. Ja det ved jeg sgi heller ikke....:-)
    Og tak:-) Jeg tror faktisk også at Sylvester bliver meget glad for sin hat:-)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin sommerhat - vigtigst af alt er vel at Sylvester ikke bliver solskoldet pigehat eller ej ;)

    SvarSlet
  4. Tak for din søde kommentar Michelle, og du har fuldstændig ret:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin med lidt liberty skjult og prikker. Ingrid næster stadig at prøve den jeg lige har syet, så hun er lidt i "bad standing"... ;)

    SvarSlet
  6. Åh altså, jeg synes godt der må advares før man pludselig får billeder af lækre babyer op i ansigtet, kunne mærke et kæmpe ryk i mine æggestokke ;-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak Maiken:-) Ja, de kan have en stærk vilje de små, Sylvester er heller ikke meget for huer og hatte på hovedet for tiden.-)

    Kristine, jeg lover at advare næste gang:-) Og tak for de søde ord:-) Jeg kan nærmest selv blive helt skruk af at se på ham nogen gange:-)

    Kh Ninna:-)

    SvarSlet