fredag den 20. maj 2011

Ude godt, hjemme bedst....

Vi har været på turne i Jylland de sidste par dage, og er nået vidt omkring... Mine forældre, Kims forældre og babybesøg hos gode venner. Det har været vildt hyggeligt, men NØJ det er godt at komme hjem igen, det er nu altså dejligst at sove i sin egen seng, og stå op til sine egne rutiner... Uden at fornærme nogen, så går der altså lige lidt tid inden vi tager afsted igen:-)

Her er lidt blandede billeder...







Billede 1: Mine forældres have
Billede 2: Sylvester i bad hos sin mormor og morfar
Billede 3: Melaminskåle fundet i Netto i Viborg (vidste bare jeg kunne regne med de ikke havde udsolg heeelt derude på landet:-))
Billede 4: Mere have hos mine forældre
Billede 5 og 6: Sylvester og William (vi har besøgt William og hans nye lillebror, dejlige babyOtto, hos Maria)

Alt i alt en dejlig omgang, men det skal nu blive godt stå op helt på den stille og alene måde med mine to drenge i morgen tidlig:-)

Rigtig god weekend

5 kommentarer:

  1. Ahh syntes godt jeg kunne kende lille William ;)
    Ude godt, men hjemme bedst siger jeg også!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Åh, jeg synes da helt jeg kan duft duften af både nybagt baby, men også nyvasket baby, åh, flotte billeder. Nyd weekenden nu I er kommet hjem.

    SvarSlet
  3. Ja, Anne jeg kunne ikke være mere enig:-) Håber du nyder weekenden trods al læsningen:-)

    Tak Kristine, og du kan tro vi nyder at være hjemme og bare dalrer rundt:-) Jeg håber du også får en fantastisk weekend:-)

    SvarSlet
  4. Jamen hov, så har du jo været i Skb.?! Det må jo sådan ca. ha' været samme tid som mig:)

    SvarSlet
  5. Ja det har jeg nemlig Anne:-) Jeg læste godt på Marias blog at du også er derfra:-)

    SvarSlet