fredag den 17. juni 2011

Billedvæg...





Billedet med tekst har jeg selv lavet, men er blevet KRAFTIGT inspireret her, de fine bjørneprint har jeg købt her, ellers er det "hjemmegjorte" billeder af Sylvester og hans lille bitte babyfod, et portræt af mig fra min pureste ungdom og et silhouet klip af mig som barn.. (og hvor er Kim så henne kunne man måske tænke...ja, der er altså en billedvæg mere under opsejling, mere om den på et andet tidspunkt:-)
Jeg håber i får en skønno weekend derude:-) Herhjemme har vi lidt forkølelse vi stadig skal have overstået, og ellers skal vi vist bare slappe af og hygge...

13 kommentarer:

  1. Det ser rigtig flot ud :-) Det er en virkelig god ide med fodaftrykket. Det har jeg ikke set i en billedvæg før :-)

    SvarSlet
  2. Det ser super skønt ud! Synes det kan være rigtig svært at få arrangeret billederne, dejlig harmoni du har skabt. Go' bedring, og go' weekend til jer.

    SvarSlet
  3. Super flot. :-) Også god weekend til dig. Vi skal på børne-loppemarked og sælge ud, så vi krydser fingre for godt vejr og masser af kunder. ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg elsker din væg af billeder og udskrifter. Jeg er så glad for du er tilfreds med dem! Hav en dejlig weekend. Du har en dejlig blog også. Det er altid rart at se, hvor mine billeder ender:)
    via Google oversætte, hvis så ked af det er dårligt dansk!

    SvarSlet
  5. Sikke en smuk billedvæg... Sjovt nok at du har den tekst i ramme, har nemlig selv tænkt på at lave en ramme med samme ordlyd til min datters værelse... Fordi jeg synes det er sådan en skøn tekst, som bare siger det hele, på så få ord... Rigtig dejlig weekend til dig og dine... :)

    SvarSlet
  6. Der er da bare en rigtig fin billedvæg:) Jeg tror også jeg vil have lavet lidt om på væggene, nu hvor der er dømt ferie.

    SvarSlet
  7. SUPER COOL - og lækre billeder. WWAAUUW!

    SvarSlet
  8. Det ser super godt ud!!! Kan slet ikke vente til jeg får plads til en billedvæg. Har nærmest alle billederne stående rundt omkring.
    Lækkert billed af dig, selvom jeg nu ikke kan se den store aldersforskel!

    Kh

    SvarSlet
  9. Tusind tak Asli, jeg synes faktisk også det er lykkes godt med det lille fodaftryk:-)

    Maria, det har faktisk også været længe undervejs, og jeg har prøvet lidt forskelligt af, men nu synes jeg den er der:-)

    Dankebaar, tak:-) og held og lykke med loppemarked..

    Jamen Katrine, jeg bliver jo helt forlegen... tak:-)

    KErry, thank you:-) And it is very well translated:-)

    MorStine, det er nemlig en dejlig tekst:-) Jeg har lavet den til min mand:-)

    Anne, jeg glæder mig til at se hvad du får lavet så:-)

    Kreativista, TAAAAAAAK:-)

    Anne, Åh hvor bliver det dejligt for dig at få tid til at nusse rundt og ordne i din ferie, har virkelig tænkt på din eksamen, håber det er gået godt:-) Og det må da siges at være en kompliment der vil noget... billedet er 10 år gammelt:-)

    SvarSlet
  10. Det ser lækkert ud! Mange fine billeder..
    Herhjemme er vores billedvæg(ge) også under opsejling.. Det bliver bare først lige når ferien kommer bragende på fredag med overskud og tid;)
    KH Anne

    SvarSlet
  11. Flot billedvæg i afstemte farver. Meget dekorativt :-)

    SvarSlet
  12. Er det bare en almindelig størrelse A4 du har lavet den med tekst? Den ser flot ud til væg.

    SvarSlet