tirsdag den 14. juni 2011

.......

Her er lidt billeder fra pinsen, som har gået stille og roligg for sig... Jeg har nemlig både forkølet mand og barn herhjemme.. så vi har taget den helt med ro! Jeg kom dog lige et smut for et meget lokalt loppemarked i går, og fandt lidt legetøj til Sylvester, og to orange Rosti skåle:-)

I nat skal Sylvester sove på sit eget værelse for første gang! For bare en måned siden kunne jeg slet ikke forestille mig tanken:-) Men min lille dreng er jo ved at være stor, og vi forstyrrer vist allesammen hinanden, ihvertfald så er han begyndt at vågne om natten, og det dur skisme ikke... nu har vi vænnet os til sammenhængende nattesøvn og NYDER det:-)

Sengetøj af restestof til Sylvester

Blomster fra min søde mand


Nye farver til fødderne...


Sylvester med sin første mobiltelefon...


7 kommentarer:

  1. Uh lala, lækre sandaler:) Og fin snegl! Vi ses på søndag - vi kan jo lige skrives ved hvor og hvornår:)

    SvarSlet
  2. Held og lykke med det!! Og lækre shoppingsager du har gjort dig!!

    KH

    SvarSlet
  3. Wau, nogle fede sandaler. Hvilket mærke er det?

    En afslappede pinse trods sygdom lyder altså også vældig rart.:)

    SvarSlet
  4. Hej Maiken,
    De er såmænd bare fra H&M, jeg har købt dem på deres netshop (de er vist i sorte, så du skal bare klikke på dem, og så vælge en anden farve:-))

    SvarSlet
  5. Hmm, må vist hellere omkring webshoppen så. :)

    SvarSlet