torsdag den 2. juni 2011

Blogdamer...

I morgen skal jeg til Rørvig og besøge Ulla sammen med en flok andre blogdamer, og jeg glæææææder mig helt vildt, men jeg er også lidt nervøs:-) Jeg har kun mødt en enkelt af dem før, nemlig Anne, og derfor er det lidt som en slags blind date... Men jeg er ikke i tvivl om at vi får det hyggeligt, og måske er jeg endda så heldig at nogen vil lære mig at hækle...??:-)
Jeg glæder mig til at fortælle og vise billeder.. indtil videre kan i se lidt på den her kage jeg lige har bagt til at tage med, og jeg kan godt love jer for det dufter godt, tror jeg bliver nødt til at lade Kim prøvesmage:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig både til at se dig og alle de andre (og til at spise kagen...). Hæ hæ, ja man kan vel næsten kalde det en kæmpe stor blind date:) Det bliver hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Jeg er SÅ misundelig! Jeg ville bare så gerne være med altså! Jeg er bare for langt væk... nyd det og send en lille tanke til mig :)

    SvarSlet
  3. Der ligger i øvrigt en udfordring til dig inde hos mig ;)Håber I havde en skøn dag.
    Knus Katrine

    SvarSlet