mandag den 20. juni 2011

Blogtræf..

Ja, så var jeg afsted igen, og denne gang var vi på Østerbro i hyggelige lokaler hos Mille... Det var bare en superhyggelig søndag eftermiddag, med skønne gaver, dejlige kager og søde blogdamer:-)
Her er lidt billeder, (taget med mobilos så desværre lidt uskarpe...)

Jeg glæder mig til at vise de fine gaver frem i takt med at de kommer i brug, men jeg kan godt afsløre at min søde man herhjemme glæder sig til cupcakes a la Fru Schou:-)





Tusind tak til Anne, Mille og Vibeke for en fantastisk hyggelig dag, det var så skønt at hilse på jer:-)

11 kommentarer:

  1. Det var bare så hyggeligt at se dig igen. Vi skulle dog lige have nået at snakke lidt mere men håber på snarlig revanche!! :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Ninna,
    Det var så hyggeligt, at møde dig:)
    Tusind tak for den fine gave - alt for galt;) Hama hjertet hænger allerede som en lille velkommen på min dør:)
    Tak for din søde kommentar på min blog om Emma og suttestop - hun var bare så sej og spurgte ikke efter den i går aftes, da hun skulle puttes!
    Håber vi ses en anden gang...
    Kh

    SvarSlet
  3. Tak for igår - hyggeligt at møde dig! :D

    SvarSlet
  4. ja det var rigtig hyggeligt. Tak for i går.

    x

    margit
    creative tail

    SvarSlet
  5. Hej Ninna
    Tak for sidst - glæder mig allerede til næste gang:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Tak for i går, det var super hyggeligt at snakke med dig:-)

    SvarSlet
  7. Hej Ninna,
    Tak for i går det, det var rigtig hyggeligt at møde dig, håber vi ses til et blogtræf igen.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  8. det var hyggeligt at møde dig!!

    SvarSlet
  9. Tak for i går ...håber, at der næste gang blive mulighed for en snak.
    Kh. Maria

    SvarSlet
  10. Kære Ninna.
    Hvor var det hyggeligt at møde dig i går. Glæder mig til lidt hygge og kreasjov en dag :-) Tak for den fine fine gave.
    Knus V

    SvarSlet
  11. Det ser så hyggeligt og flot ud! Ville rigtig gerne have været der... :)

    SvarSlet