torsdag den 16. juni 2011

Det blev lige udskudt med en dag..

Men i nat sov Sylvester for første gang på sit eget værelse... Uh det var noget af en aften vi havde os, tror nærmest alle i hustanden fik knebet en tåre!! Der kom et punkt hvor jeg tror det rigtig gik op for ham at han skulle blive derinde og sove, og så skreg han ellers, puha, der var altså lige et øjeblik hvor jeg overvejede at droppe det hele, og stille sengen ind på soveværelset igen... men til sidst faldt han til ro og i søvn, og jeg var kun inde og give ham sutten en enkelt gang i nat. Han sov til kl 6.45 i morges, simplethen fantastisk... Jeg tror det bliver rigtig godt for os alle 3:-)


11 kommentarer:

  1. Godt at det trods alt endte godt :)
    Krydser fingre for en succes i aften.

    Kh

    SvarSlet
  2. Og så er der bare Fru Schou ud over hele væggen. I LOVE IT! Tror også på succes i aften.
    Knus

    SvarSlet
  3. Han skal nok blive glad for at sove på sit eget værelse. Det ser jo super hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  4. jeg ville også hygge mig i den seng, det skal nok blive godt :)

    SvarSlet
  5. Åh det er en stor dag, men en dejlig dag. Det er som om ens børn og en selv ikke mindst, bare får en bedre søvn når de ikke længere er i soveværelset. Jeg selv kunne simpelthen ikke sove for alle de små lyde der kommer fra de små str. Og begge mine tøser har også sovet meget bedre når de er kommet ud af soveværelset.

    Men det er hårdt når de er kede af det, heldigvis er vi der jo så til at trøste dem.

    Og super dejligt værelse han har at sove på :-)

    SvarSlet
  6. Hej Fru Schou, tillykke med den første nat, godt gået især af jer to voksne! Det ser virkelig hygligt ud hans værelse.

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde beskeder:-) Jeg er også sikker på det kommer til at gå rigtig godt:-) Det er bare lidt svært med nye tiltag i starten.. Jeg synes også det var svært første gang han blev passet, men nu nyder jeg at have tid selv eller sammen med Kim:-)

    SvarSlet
  8. nåå lille pus... vi har den samme kamp med bette h nogen gange, og ja det er ikke sjovt!!
    der er ellers rigtigt hyggeligt inde hos ham :)

    SvarSlet
  9. Dejligt at det gik som det gik.. :) Kan tydeligt huske da englebarnet skulle sove helt for sig selv, uha... Men vi sov faktisk bedre begge 2.. :) Håber det går godt også i nat...

    SvarSlet
  10. Tak for søde kommentarer:-) Det gik super fint i nat, han vågnede kun lige en enkelt gang... Vi er meget stolte af vores lille (store) dreng:-)

    SvarSlet