torsdag den 9. juni 2011

Du kan lige nå det...

Jeg trækker vinderen af min giveaway i morgen ved middagstid, så du kan stadig nå at være med, du skal bare klikke her:-)
Jeg er simpelthen så stolt og glad for hver eneste kommentar i  min lille lodtrækning, alle de rosende og flotte ord, ja de varmer altså virkelig om sådan et gammelt krea-hjerte som mit:-) Gammel skriver jeg, fordi min ben føles som om de burde sidde fast på en der er 90 år, mindst!! Jeg er nemlig begyndt at løbe lidt igen, og jeg skal ellers lige love for det er hårdt. For skal jeg være helt ærlig, så er det (laaaangt) over 1 år siden sidst, men nu skal det skisme være, og i morgen tidlig skal jeg afsted igen!!

Indlæg uden billeder er så kedelige:-) Her er lidt grafisk kunst af Therese Sennerholt, det her er min favorit:-)

6 kommentarer:

  1. HEY HEY HEY Ninna... Jeg har jo ikke fået tilmeldt mig din give away... Det må jeg lige se at få gjort i en fart!!! Vi tager i sommerhus i morgen! Ringer lige fra bilen i morgen :0).

    Øv de ringede jo vug. i dag... William var snot forkølet og med feber :0(...

    Krammer...

    SvarSlet
  2. Hov og mega fedt billede. Det vil jeg gerne eje :0)

    SvarSlet
  3. Ja- det er nemlig superfedt :) Og altså ingen grund til at melde dig til Give Away'en, for jeg vinder den nemlig ;)

    SvarSlet
  4. Nej nej, katrine.. nu har jeg håbet på den give away SÅÅÅÅ længe... så det må altså godt være til lidt forkælelse i denne dumme tid til en hårdtarbejdende studerende ;)

    SvarSlet
  5. Uhh, der krydses både tæer og albuer herhjemme.

    SvarSlet
  6. Åh altså hvor er i søde:-) ville ønske jeg havde præmier nok til alle:-)

    SvarSlet