lørdag den 4. juni 2011

Familielørdag...

Vi har haft den dejligste familielørdag i dag... Sylvester har været hos min morfar på Frederiksberg sammen med min mor og far hele dagen, og Kim og jeg har haft lidt (tiltrængt) alenetid, som vi brugte på at nyde solskin og is på markedet bag Frederiksberg rådhus (men af en eller anden grund fik jeg ikke kameraet frem.. Der var ellers nok af fine sager at tage billeder af)
Vi besøgte også butikken Barnlil' i smallegade hvor jeg købte en rangle Sylvester legede med hos Ulla i går.







5 kommentarer:

  1. Sikke en skøn blog du har og fine sager du laver...glæder mig til at følge med : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. Skønt med noget alenetid! Det kan virkelig være tiltrængt nogle gange. :)

    Og lækre stemningsbilleder...

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de fine ord Jo, og velkommen til:-)

    Ja Maiken, alenetid er SÅ vigtigt, vi nød det også bare i fulde drag... Bare det at gå rundt uden en barnevogn var i sig selv en begivenhed:-)

    SvarSlet
  4. Det var også bare en fin rangle! Dejligt I havde ne god dag:)

    SvarSlet