lørdag den 18. juni 2011

For cirka et år siden..

Jeg har lige fået ryttet lidt op i nogle billeder på computeren, og jeg fandt det her billede som Kim tog af mig sidste sommer ved den her tid. Billedet er taget i Dragør og det er Øresundsbroen man kan se i baggrunden...
Jeg bliver helt nostalgisk, og kan slet ikke forstå at der nu, cirka 1 år efter, ligger den mest fantastiske lille dreng og sover på sit eget værelse... og han er vores:-) Ja alle siger det jo, og det er det samme her... at få børn er virkelig det største man kan opleve, det kan der vist ikke være nogen tvivl om:-)

4 kommentarer:

  1. jeg er fuldstændig enig :D - dejligt billede!!

    SvarSlet
  2. Hvor var du fin :-) Sådan ser jeg ca ud nu.... bare knap så rank og fin.

    SvarSlet
  3. Hej Ninna
    Tak for i går! Det var rigtig dejligt at møde dig ude i virkeligheden igen :-) Jeg er rigtig glad for min nøglesnor!

    SvarSlet
  4. Tusind tak Mette Kathrine:-)

    mrs. poppins, jeg er sikker på du går rundt med en meget fin mave og rank ryg:-) Spændende med en lille ny baby:-)

    Asli, ja selv tak, selvom det var lidt kort:-) Godt at du er glad for nøglesnoren:-)

    SvarSlet