lørdag den 18. juni 2011

For noget tid siden

Opdagede jeg noget nyt... jeg så disse skønne sager på Ulla's blog, og måtte altså se nærmere på det skønne mærke LuckyBoySunday. Der er jo en hel ny verden af lækre sager der åbner sig når man får et barn:-) Og jeg synes faktisk der er så mange skønne ting, som ligeså gerne måtte bo i stuen som på børneværelset...
Se lige nogle skønne sager her





Alle billeder er lånt HER



Heldigvis nåede Sylvester og jeg hjem fra svømmehallen inden det begyndte at regne, for lige nu der p.... det altså godt nok ned...:-(
Og ved i hvad, i morgen skal jeg skisme til blogtræf igen, jeg glæder mig bare rigtig meget, for vi bliver vist en stor flok blogdamer.. nogen har jeg mødt før, men de fleste er helt nye for mig, uhh spændende:-) Jeg glæder mig helt vildt, og har allerede lidt sommerfugle i maven...
Rigtig god weekend:-)

1 kommentar:

  1. Eeeeeej den øverste må sgu da være Georgs kæreste!! Altså dukken fra Anna og Lotte!! Ej, hvor er de søde :)

    SvarSlet