fredag den 24. juni 2011

For noget tid siden...

fik jeg en mail der begyndte sådan her:

"Kære NuNu v/Ninna Rahbek Schou
Erhvervs- og Selskabsstyrelsen har foretaget oprettelsen af din virksomhed. Vi kan oplyse, at du har fået tildelt:
CVR-nr 33632096"

Ja, nu har jeg skisme gjort det, altså startet min egen lille virksomhed!! Jeg har en milliard tanker og ambitioner i hovedet, og ville egentlig have ventet noget tid endnu med at "offentliggøre" det, men altså, nu gør jeg det bare alligevel, og så kommer der nok lidt rettelser henad vejen:-)
Jeg har ikke lavet en langsigtet forretningsplan eller noget, men jeg har altid drømt om at være herre over mit eget, og det er jeg ihvertfald nu (men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan millionerne lige ruller ind også:-))
Og nu det med navnet, det er jo vigtigt, og noget man skal tænke ret meget over.... Jeg har i lang tid haft det rigtige navn, og det skete egentlig helt tilfældigt. Da Kim var lille blev han kaldt for "nunu" af sin mor, det er grønlandsk og betyder vist noget i retning af lille skat. Jeg synes ordet er virkelig fint, så det skal det hedde...



Det er helt bevidst at jeg ikke har brugt "Fru Schou", jeg vil gerne at min blog og min lille virksomhed er to forskellige ting, der kan hver sit....
Indtil videre har jeg oprettet butik på Bigcartel, det er mest overskueligt lige nu. Jeg håber i vil kigge  forbi
Jeg er i fuld gang med at tage nye billeder af alle varerne, jeg synes de trænger til en lysere baggrund end mit gamle trægulv:-) så de bliver udskiftet i løbet af de næste dage... Jeg har lavet lidt prisjusteringer, af flere årsager, men mest fordi det indtil nu har været en  lidt for dårlig forretning for mig, men sådan bliver man jo klogere:-)

Jeg håber i vil tage godt imod det hele:-)

(Jeg lukker i øvrigt min blogbix ned, men i kan naturligvis stadig til enhver tid skrive på min mail for specielle ønsker, spørgsmål og alt muligt andet:-))

20 kommentarer:

  1. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DAME!!! Hvor er du sej! THUMBS UP! Og held og lykke med det hele :)

    SvarSlet
  2. Yeah:) Det bliver spændende at følge med i på sidelinien!

    SvarSlet
  3. Tillykke med det :-) Og stort held og lykke :-D

    SvarSlet
  4. Tillykke med det! Hvor er det spændende. Glæder mig til at følge med her på bloggen. Held og lykke med det :)

    SvarSlet
  5. Spændende! Fedt, altså. Dine ting er så fede, så du skal helt sikkert nok få succes. Og nunu er helt perfekt. Så sødt. Jeg går rundt med et tilsvarende "firmanavn" inde i hovedet - så måske gør jeg også noget "vildt" en dag... ;-) Men der er jo lige det der med pengene - minor detail!

    Go go go!

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med titlen selvstændig - flot at du tør tage springet. Det er godt nok spændende og jeg ønsker dig al held og lykke.

    SvarSlet
  7. Tillykke med det store skridt ud i livet som selvstændig!
    Lækkert design på mærkerne og rigtig godt valgt navn.

    SvarSlet
  8. Hvor er det stort og modigt. Fedt at du springer ud i det. Du laver nogle skønne, skønne ting, så det skal nok blive rigtig godt. Rigtig meget held og lykke.

    Kh Pernille

    SvarSlet
  9. Wow hvor spændende Ninna. Glæder mig til at følge med og forhåbenligt snart høre mere om det :)

    Kh

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare sejt, altså! Stort tillykke! Flotte visitkort og et rigtig fint navn til butikken.

    SvarSlet
  11. det lyder rigtig spændende!! fedt navn og tillykke med det. Jeg vil da kigge forbi din nye bix!!

    SvarSlet
  12. Wow, hvor fedt, tillykke med nunu...nu og i fremtiden :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det stort og fedt!! Tillykke med det - og sikke et fint navn..:)
    Glæder mig til at følge med i din 'rejse'..
    KH Anne

    SvarSlet
  14. Så spændende! Og NUNU er da et for COOLT navn!

    SvarSlet
  15. Ninna, hvor er du bare sej!! Navnet er helt perfekt til de dejlige produkter du laver, som virkelig er fyldt med kærlighed. Det ene understøtter det andet :)God vind!! ;)

    SvarSlet
  16. Hvor spændende. Stort tillykke med den nye geschäft.

    SvarSlet
  17. TUSIND MANGE TAK for hver og en af jeres søde kommetarer:-) I kan tro jeg er glad for komplimenterne til mit valg af navn/logo:-) Jeg har nemlig holdt det for mig selv i noget tid, så det har været lidt nervepirrende at afsløre det:-)
    Rigtig god weekend til jer allesammen:-)

    SvarSlet
  18. Tillykke! Det bliver spændende at se hvor det bærer dig hen... Og rigtig fint navn. :)

    SvarSlet
  19. SMUKT SMUKT SMUKT... :0). Du er så sej!

    SvarSlet