tirsdag den 7. juni 2011

I'm a geek...

Jeg har fået æren af at afprøve og "anmelde" Mic's Geekcubes... og jeg er bare vildt imponeret for man skal (i mine øjne) være lidt af et matematisk geni for at udtænke sådan en omgang:-) Jeg har printet dem ud på 260 gram A4 papir og de er super nemme at samle. Jeg har brugt dobbeltklæbende tape (en speciel slags der egentlig er til tekstil og skind) på alle "snipperne", og det er egentlig fordi at jeg er så dårlig med lim, jeg får det altid gnidret ud over det hele... Men en god kraftig lim ville også sagtens kunne klare det! Det er et hyggeprojekt der kan klares foran fjerneren eller til at tage med i sommerhuset.
Mine skal op og hænge i en uro over Sylvesters seng, jeg skal bare lige finde en uro de kan hænge i, så hvis i har et godt tip til hvor man kan finde sådan en, så sig endelig til:-)
I kan købe de fine Geekcubes her





5 kommentarer:

  1. De er bare så fine! Hvor køber man sådan noget lim henne? Eller kan man bare bruge limstift ellers?

    SvarSlet
  2. Jeg tror ikke en limstift kan klare det i så kraftigt papir, men måske noget "superglue" på tube, bare sådan noget fra boghandlen...
    Jeg har faktisk også "skåret" alle steder de er blevet foldet, altså på bagsiden, så de har fået skarpere foldekanter:-)

    SvarSlet
  3. Hahaha synes du er sød og sjov.. tror godt jeg helt uden at være et matematiskgeni, kunne udtænke dem ;)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de fine... :0). Det var jo lige sådan en du ønskede dig til Sylvester i et tidligere indlæg :0).

    Jeg kender (desværre) kun et sted i Århus, tror de har en uro overfor butikken "Box de lux". Jeg kan tjekke næste gang jeg kommer ind til byen... Muligvis allerede i morgen!

    Jeg har været på loppetur med Otto og min søster i dag. Jeg skal nok lige få svaret dig ;0). Ej jeg fandt de fineste ting i dag :0).

    Kæmpe krammer til dig og din dejlige familie!!!

    SvarSlet
  5. He he Katrine, men jeg er bare SÅ dårlig til at regne ting ud på den måde, at jeg bliver så imponeret når andre kan:-)

    Ja, det var lige præcis den:-) Og den er jo endnu bedre nu hvor man selv har lavet den (eller ihvertfald samlet selv)!! Og du må meget gerne kigge Maria:-) Jeg tænker at det skal være sådan en helt spinkel en i "sølv" så det nærmest bare ligner at de svæver:-)
    Uh glæder mig til at se loppefund på bloggen, men altså, hvornår har du nogensinde fundet noget der ikke var fint:-)???

    SvarSlet