mandag den 27. juni 2011

Jylland for begyndere...

Kim har været så sød at købe det nye BoligLiv til mig, det er i øvrigt et godt nummer i denne her måned, men se lige denne her artikel


Øhhhh hvad gør alle jyderne så? Kommer der en artikel i næste nummer der hedder "Jylland for de øvede"?:-) Hi hi jeg synes det er en lidt sjov overskrift!!

Nå, jeg holder gang i gesjæften med pompom'er og en ny nøglesnor..



Jeg ved ikke helt endnu hvad pompom'erne skal bruges til, men jeg har godt nok mange efterhånden!!
Nøglesnoren synes har den rette kombi af retro og moderne... Du kan købe den HER hvis du ikke kan leve uden:-) Min egen hænger allerede om halsen på mig...

Glædelig sommermandag:-)

8 kommentarer:

  1. Åh hvor har du ret - Jylland for de øvede - den glæder jeg mig til ;)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig en lækker kombi på den nøglesnor!

    SvarSlet
  3. Hvor er det desværre typisk Boligliv! Som fuldblodsjyde må man grine lidt... :-) Hallo, vi læser også blade i Jylland - og vi går også i genbrug, så tro ikke I kan komme til Jylland og gøre en masse gode fund. Jeg HAR nemlig været der! ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor sjovt, jeg er også gået i gang med pompom'er uden at have et formål. Det er bare lidt hyggeligt.

    SvarSlet
  5. Du skal da hænge dem på f.eks. en ramme, spejl... hmm en nøgle ;0). De er SÅ fine :0)

    SvarSlet
  6. Nej hvor sjovt at min hjemby er med i artiklen...:-) Det må jeg lige ha købt...!

    Skøn nøglesnor...

    Måske pompom´merne kunne sættes sammen i tynde fiskesnører (så de skinner lidt) og hænges sammen til en uro?? Måske på et af de der "stativer" man kan købe til formålet i forskellige farver...tror måske det er fra R.E.L....bare en ide:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Ha ha, ja den overskrift undrede også mig:)

    SvarSlet
  8. Line, ja eller hvad med "Sjælland for begyndere...":-)

    Tusind tak Ida:-)

    Dankebaar, jeg kunne heller ikke lade være med at grine af det, for det er da totalt åndsvagt... som du også skriver, ja så læser jyder altså også magasiner:-) Jeg er selv jyde, men bor i København! Man er vist ikke i tvivl om at bladet henvender sig til Københavnere...

    Malene, hmmm ja man får hurtigt lavet en hel masse, og fine er de jo, men jeg er stadig i tænkeboks med hensyn til hvad de skal bruges til:-)

    Tak Maria:-) JEg tror jeg en masse med til dig:-) (det blir' Mads sikkert også ellevild med:-))

    Malene, tak for den gode ide, det skal da helt sikkert prøves af:-) Så må jeg se om jeg kan slippe afsted med at hænge den op et sted uden Kim går i spåner over flere dimser i neonfarve:-)

    Anne, ja den er bare en anelse diskriminerende...;-)

    SvarSlet