søndag den 5. juni 2011

Lidt om collager...

For lang tid siden lavede jeg de her ugler, du kan se hvilken en der er kommet til at bo hos mig selv her på billedet, og her kan du se hvilken en der bor hos Maria...




Og nu har jeg så fået lyst til at lave flere collager, især efter jeg så dette indlæg hos Christina, hun var blevet inspireret her, og sådan er det jo med blogland, det ene leder til det andet... Det er intet mindre end fantastisk!! Så nu ved jeg hvad mit næste collageprojekt skal være (jeg har godtnok ikke lige en børnehave eller en skoleklasse til at assistere mig, måske jeg kan få Sylvester til at lave en enkelt streg
 eller to!!)

Jeg har stadig et par ugler tilbage, og har sat dem til salg i min Bix, og hvis i skulle have mod på selv at gå i krig, så er det faktisk rigtig nemt!! Jeg har brugt gamle modemagasiner til at klippe ud af, men man kan jo også bruge tapet/papirrester, stof og ensfarvet papir.



10 kommentarer:

  1. Elsker dine ugler. De er så fine :-)

    SvarSlet
  2. Ihh tusind tak, det er jeg glad for at høre:-) Og dejligt at du stadig er her i blogland:-)

    SvarSlet
  3. søde søde ugler. Jeg vil gerne impulskøbe nr 1 til børneværelset:-). Kan det la' sig gi' sig?

    SvarSlet
  4. ja selvfølgelig Christina, jeg sender dig en mail med det samme:-) Og nr. 1 er et godt valg, den er også en af mine farvoritter:-)

    SvarSlet
  5. Rigtig fine. Og supergod idé!

    En anden ting: hvor er den smukke rosa vase fra?

    SvarSlet
  6. Hej Asli, tusind tak:-) Jamen den fine vase har jeg købt i en lille butik i Berlin jeg ikke kan huske navnet på... men fordi jeg er sådan en der gemmer alt, så har jeg stadig æsken, så jeg kan se hvad den hedder:-) Den hedder VICTOR acrylic vase og er lavet af et mærke der hedder CEDON, og jeg har fundet en dansk butik der har den her:

    http://shop.adc-denmark.com/product.asp?product=607

    Jeg har selv en farve mere, jeg synes simpelthen bare de er for skønne:-)

    SvarSlet
  7. Iih tusind tak! Sikke en service :-) Og så er den endda rimelig i pris :-)

    SvarSlet
  8. selv tak:-) ja, køb to, det bliver du glad for:-)

    SvarSlet
  9. Jeg elsker dine ugler... Jeg er SÅ glad for min ugle, som jo pynter fint inde i stuen blandt en masse andre billeder!!!

    Altså fedt indlæg... Jeg tænker faktisk at det kunne være en ide at lave sådan en collage til Ottos barnedåb. Så skal i alle farve en cirkel... :0). Kunne det ikke være fint?

    Glæder mig til at snakke med dig i morgen... Det er altid så hyggeligt :0)

    Krammer

    SvarSlet
  10. Faldt lige over din blog ved en tilfældighed, sikke mange fede ting du har :D Er fuldstændig in love i det ugle billede. Er det muligt at bestille et hos dig? Camilla msl_g_b@hotmail.com

    SvarSlet