fredag den 10. juni 2011

Lidt om puder og kunst..

Jeg har prøvet at lave lidt nyt layout på bloggen, jeg har længe tænkt på at "skifte side" med al info, blogroll osv, hvad synes i? Jeg vil egentlig gerne have det så enkelt som muligt, men kan nu altså alligevel ikke få mig selv til at fjerne billedet af Sylvester:-):-)

Nå, men jeg ligger jo ikke på den lade side med symaskinen herhjemme for tiden, så her er det sidste nye.. Sofapuder til min mor (og lidt min far også:-)), jeg har lavet to ens til dem, og synes de er ret fine, de er ihvertfald ret glade for dem:-) (synes du også de vil passe godt hjem i din stue, så send mig en mail)

Og så kom mit postbud laaaaaaaaaaaaaaangt om længe med de prints jeg har bestilt af Kerry fra Seventy Tree, de er vist ved at være en "landeplage" her i blogland:-) Men det gør dem jo ikke mindre fine.. Ja, jeg kunne jo have købt 1 af hver, men begrænsede mig.. (har dog fortrudt at jeg ikke lige nappede en A4 størrelse med af dråben, når nu jeg var igang)





3 kommentarer:

  1. Det er fint, men jeg kan ik li, at damen (altså dig) i headeren er skåret over. Jeg synes hun skal være hel ligesom før.
    Bare min ærlige mening :) Og absolut ingen grund til at fjerne Sylvester.
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg har lavet det "tilbage" igen, jeg kunne ikke få min stribede dame til at passe på den anden måde... Men skidt pyt med det:-)
    Tak for kommentar Katrine:-)

    SvarSlet
  3. Super fin pude!! skal altså også snart have gang i min gamle symaskine!! og super lækre prints, dem har jeg også længe kigget på...

    SvarSlet