fredag den 24. juni 2011

Minder...

I denne tid er det faktisk 10 år siden jeg blev student... Tænk sig engang, det føles jo som en menneskealder, og alligevel så er de der dage stadig ret friske i hukommelsen (trods det massive alkoholdindtag) Det var nogle vilde dage, og studenterkørslen var virkelig et højdepunkt... Halvdelen af stoppene kan jeg nærmest ikke huske, men vi havde guitarspil og masser af øl i vognen, og vi sluttede turen af i Peters kollektiv hvor de dyrkede deres egen hash og havde pigetrusser hængende fra loftet... bum bum, those were the days:-)

Siden jeg blev student har jeg blandt andet (jeg nævner i vilkårlig rækkefølge...)

Fået mig en uddannelse
Gået på sprogskole i Barcelona
Arbejdet på en irsk pub
Fået en tatovering
Mødt en stor del af FC Barcelona fodboldholdet (uden at vide at det var dem...)
Flyttet et utal af gange
Taget togturen Århus-Herning og retur en MILLIARD gange!
Haft salmonella (Av min mave!!)
Mødt manden i mit liv
Fået den mest fantastiske lille dreng

Ja, det var bare et lille udplug... det er faktisk lidt tankevækkende ALT det der sker på 10 år, og meget af det kan man kun huske i glimt:-)

Her er lidt billeder af  nogle puder jeg har syet til Sylvester, som han kan hygge sig i, inde i stuen. Og (endnu) et par sandaler, som desværre skal retur, da de ser meget mærkelige ud på mine fødder (men de er bare så pæne, at de skal med) de er købt her



8 kommentarer:

  1. Det er også 10 år siden jeg blev student. :-) Jeg synes tiden er fløjet - jeg har nået en masse, men alligevel ikke alt det jeg ville. :-)

    Ajjj, det er da nogle skønne sandaler - vi vil se dem på, vi vil se dem på... ;-)

    Glædelig fredag.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Jeg har lige været til 25 års jubilæumsfest med 9. klasse-kammeraterne. Der blev godt nok også hentet minder frem og grinet og fjollet. Rigtig dejligt at ses igen, var det :-)
    (dermed er det så 22 år siden, at jeg blev student... hmm... )

    SvarSlet
  3. Bliver også altid så nostalgisk når jeg ser dem køre rundt. Hold da op hvor havde man bare mange håb og forventninger der fløj rundt i hovedet med en. Sådan en masse hormonbomber er sgu lidt halvfarligt ;)
    Lækre stoffer til puderne, må man spørge hvor det er fra. Og ærgerligt med sandalerne, men kender det godt!

    KH

    SvarSlet
  4. Bøger i baggrunden, det kan vi li. En af dem har jeg i hvert fald også og jeg har haft fingrene i en anden, og jeg ved min mor har i hvert fald to. Elsker bøger.

    Og så ligner dit gulv mit liv...øh....mit gulv skulle der stå, det er nu så sjældent sandaler er ovenpå mig.

    10 år, ja, det sker mange ting, hold da op, jeg tør næsten ikke tænke på hvor meget der er sket i mit liv på 10 år.

    SvarSlet
  5. Maria, Åh altså de sandaler... mit problem er at min fødder er ret brede, sådan lidt hobitagtige, og det funker bare ikke med de her sandaler... vil helst være fri for at fotodokumentere det:-)

    Merete, hold da op det må have været en sjov jubilæumsfest, hvis der sker meget på 10 år, hvad sker der så ikke på 25:-) Sådan en fest håber jeg også at komme til engang:-)

    Anne, ja man havde bare hele verden i sin hule hånd, og ALLE muligheder lå bare lige foran, lige til at gribe.. altså når tømmermændende havde lagt sig:-)
    Jeg har købt stoffet af Céline (strawberryflavor) da hun havde loppemarked, jeg tror desværre det var en rest....

    Kristine, ja bøger er godt, jeg elsker også bøger, og glæder mig til at jeg igen kan koncentrere mig om at læse en hel en:-)
    Ja det er ret vildt at tænke 10 år tilbage i tiden, jeg er også lige blivet 30, så de har kørt rundt i mit hoved noget tid, altså de der "jubilæumstanker"....

    SvarSlet
  6. Og blevet blogger!!!
    Det er også 10 år siden for mig.. du gav mig lige et melankolsk sug i maven. Jeg er LANGT gladere for at være mig nu, end jeg var dengang. Jeg har rejst i mange lande, elsket mange mænd, ønsket mange børn, læst i mange bøger, boet i mange lejligheder, forelsket mig i verdens bedste venner, og er blevet læge.... tror lige jeg tager et glas vin til den tanke. Tak for turen søde Ninna...

    SvarSlet
  7. Du har helt sikkert ikke hobbitfødder, men så lad gå, du slipper for at flashe. ;-)

    SvarSlet
  8. Katrine, ja man kan helt forsvinde ind i minderne:-) Og nyd vinen og synet af dine mange fine gaver:-)

    Maria: He he tak:-)

    SvarSlet