onsdag den 15. juni 2011

Plat..

Er jeg sådan en der skal have en platte på min væg?
For ikke så mange år siden, var det vist mest hos sine bedsteforældre man så den slags vægkunst.... Men det er som om at det er blevet virkelig HOT med platter på væggene... I kan jo for eksempel se en rigtig fin en her på Aslis blog...
Og her er nogle af dem jeg har forelsket mig helt vildt i, men det kræver vist et ordentlig hug i kassekreditten, en lottogevinst eller andet i den retning...

fundet her

fundet her

fundet her

fundet her

 
fundet her
Hvor seje er de der pompom'er ikke lige???

Nå, men rigtig glædelig onsdag derude:-)

10 kommentarer:

  1. Cool - især dem med pomponer! Dem kan jeg ikke stå for, og jeg har længe overvejet en genial måde at bruge pomponer på (men det er ligesom blevet ved tanken...).

    SvarSlet
  2. Ja også mig:-) Åh jeg ville sådan ønske man lige havde en hel masse penge der stod "sej platte med pompon'er" på...:-)

    SvarSlet
  3. Hej..
    Du må da bare selv igang med en gammel tallerken og noget porcelæns maling... og pomponer!!

    SvarSlet
  4. nej nej nej nej nej, det er da det sejeste jeg længe har set! Elsker platter+ponpon'er - genialt burde man nærmet sige. Nyt og old i skøn pangfarvet forening!

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt lide tallerkenerne, men nægter at kalde dem platter og hænge dem på væggen :) Men motiverne er rigtig fine. Jeg synes I skal spise af dem :)

    SvarSlet
  6. EJ hvor er de fine...

    Vi må da selv kunne lave sådan nogle fine platter ;0).

    Jeg har forresten en god nyhed ang. sommerhuset... WUP WUP WUP ;0).

    Krammer

    SvarSlet
  7. He he Katrine, tror nu bare ikke lige de kan klare en tur i opvaskeren:-)

    Mic: Ja, jeg har faktisk overvejet det der porcelænsmaling:-)

    Maria, du kan da ikke bare skrive "en god nyhed ang. sommerhus" og så ikke hvad det er :-)
    ?????? Nu er jeg jo MEGA nysgerrig:-)

    SvarSlet
  8. Ohlalaaa! De er smukke! Jeg er helt tosset med "We are nightwalkers"...men har jeg 1500-2000 kr til en platte? Desværre nej.
    Men det ligner en Royal Copenhagen tallerken 'hvid blonde'? Hvis man køber sådan en og går i gang med pompom'er og porcelænsmaling, kan man måske lave en fin en selv?

    SvarSlet
  9. Ja Fru Schou, det er en udfordring... sæt det i gang!

    SvarSlet
  10. Tror også efterhånden jeg har fået revurderet min opfattelse af platter. Skulle lige ud over farmor-stadiet, men nu synes jeg de er super cool!

    SvarSlet