onsdag den 8. juni 2011

Så er der sørme nyt igen...

I min lille Bix, det er fine små punge der passer perfekt til en Iphone, kreditkort, penge, læbepomaden eller noget helt andet... (ALLE nøglesnore er desuden på lager igen, også nr. 3)



Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at juble over hvor mange der faktisk har tilmeldt sig min GiveAway, 127 i skrivende stund, ARHMEN det er da for VILDT!!:-) Ja det er ihvertfald over al forventning, og jeg tør godt at love at der bliver udloddet en 2. præmie også, så skynd dig ind og deltag, hvis du ikke allerede er med:-)

Jeg håber i får en fantastisk onsdag derude, trods det noget lumre vejr....-)

3 kommentarer:

  1. Var lige inde på din bix og lure...sikke nogle fine fine ting du laver - virkelig flotte! :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Tusind tak Malene, det er altid dejligt med rosende ord:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er enig. Du er hammer dygtig.

    SvarSlet