torsdag den 30. juni 2011

Sommerkonkurrence

Jeg er så heldig at kunne skyde sommerens fedeste konkurrence i gang:-)

Christine er en vildt dygtig fotograf der netop er startet op som selvstændig, og i kan se hendes arbejde her. Hun har brug for billeder til sin portfolio, og har derfor udlovet denne helt fantastiske præmie:


2 heldige personer kan vinde 1 times foto efter eget ønske - studie, hjemme eller ude i den dejlige natur. Begge vindere får en cd med 10 billeder og et valgfrit foto i størrelsen 20 x 30 cm. :-) Oven i hatten så bliver billederne brugt til Christines portfolio på hendes hjemmeside.
Det kan for eksempel være mor/barn billeder, babybilleder, mavebilleder eller portrætter.

Konkurrencen løber til og med den 15. juli kl. 20.00 og man kan deltage ved at skrive en kommentar til indlægget her OG tilmelde sig Christines nyhedsbrev på denne side. Vinderne bliver annonceret her på bloggen og vil ligeledes få direkte besked.

Der er kun 1 krav for at deltage, og det er lidt geografisk begrænsning, så præmien skal indløses inden for Storkøbenhavn...

Jeg håber meget i vil deltage, det giver ikke ekstra "lodder i puljen" at linke, eller reklamere for konkurrencen, men GØR DET ENDELIG alligevel:-) (og lån meget gerne billedet her på indlægget)

(husk at skriv din mailadresse her i kommentaren hvis du ikke har en blog)

41 kommentarer:

  1. Ja tak:-) Har tilmeldt mig nyhedsbrev og krydser nu mine fingre;-)

    SvarSlet
  2. Så har jeg også tilmeldt mig nyhedsbrevet og konkurrencen :)

    SvarSlet
  3. Hvor godt, ik dårligt at vinde..... Har os tilmeldt mig:)

    SvarSlet
  4. Den må jeg da lige være med på! Sikke en vild give away;)

    Kh

    SvarSlet
  5. Uh jeg vil meget gerne være med!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med!

    Glædelig fredag,

    /Maria

    SvarSlet
  7. kan man også være med, hvis man bor i nordsjælland ? tager hun også bilelder af hunde ?

    SvarSlet
  8. Det er da en fantastisk præmie!! Krydser fingre for at Karen og jeg kan blive foreviget!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Wauw! Sikke en fantastisk mulighed! Og táger gerne turen over broen ;)

    SvarSlet
  10. Jeg er også en glad deltager :o)
    Sikke et fantastisk billed - der er virkelig formået at ramme energien i billedet :o)SUPER

    anja.riis.jensen@kabelmail.dk

    SvarSlet
  11. Super flot hjemmeside.. Har tilmeldt mig nyhedsbrev, og krydser finger for at jeg er en af de heldige vindere.. Hilsen Mia

    SvarSlet
  12. Spændende og super dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  13. Juhuu! Jeg vil også gerne være med. Jeg smider lige et link til konkurrencen :-)

    SvarSlet
  14. Dejligt med så mange tilmeldte allerede, tusind tak for det:-)

    JER DER TILMELDER SOM ANONYM, HUSK NAVN OG EMAIL:-)

    Marolle, alle kan sådan set deltage, men fotoskydningen foregår indenfor storkøbenhavn, og jeg er sikker på at hunde er velkomne:-)

    SvarSlet
  15. Og Asli, 1000 tak for link:-)

    SvarSlet
  16. Wauu et flot billede. Jeg vil da meget gerne være med i fotokonkurrencen. Har nemlig den dejligste lille dreng der fylder 1 år den 28. juli 2011 og vil rigtig gerne have han foreviget.

    Mailadressen er: christina_wain@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Ihh jeg er også med :-) dejlig præmie.
    Og god ferie - heeeeelt derovre i Jylland.

    SvarSlet
  18. uhuhuh en fin gave!! her vil jeg da helt sikker prøve lykken :D jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet :D
    Mvh Elisabeth / muabi

    SvarSlet
  19. Åh hvor lyder det for spændende - tænk hvis man kunne få lavet en fotoserie på så prof. vis af ens børn - en minde de vil kunne have for resten af livet. Er tilmeldt nyhedsbrevet.

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  20. kunne godt tænke mig at få lavet nogen skønne billeder af mit barnebarn:)

    SvarSlet
  21. Jeg er med, heeelt fra Norge! Men en tur til KBH vil ikke være af vejen :)

    - Sanne

    SvarSlet
  22. OK jamen så tilmelder jeg mig også!
    LÆKKER præmie :)
    jeg er tilmeldt nyhedsbrevet og skriver her:)

    SvarSlet
  23. Skøn skøn give-away...Min bedste veninde har lige født en lille pige, og det ville da være en fantastisk barselsgave at kunne give hende..Jeg krydser fingre..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  24. ih sikke en skøn give away. Jeg er klart med.

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne være med! Fed give away!

    SvarSlet
  26. Eva: Jeg vil gerne være med... Vil gerne have Christine til at komme og tage nogle billeder af min lille dreng..! Hun tager hammer gode billeder og så er det godt selvskab mens de bliver taget..!

    Elassen@live.dk

    SvarSlet
  27. Fantastisk give away, som ville være skøn at vinde. Det ville være lækkert at kunne få taget nogle mor/barn billeder med mine 2 drenge :)

    SvarSlet
  28. Det er lige noget for mig, kontakt mig venligst, hvis jeg er den heldige, på
    Susse.bie@hotmail.com

    SvarSlet
  29. åh ha ja, jeg tilmelder mig fluks nyhedsbrevet!!!

    SvarSlet
  30. Jeg er hermed tilmeldt og vil så bare krydse fingre fra nu af og til trækningen for sikke en skøn præmie!!! Uh mig og Karl vil gøre os lækre...:D

    SvarSlet
  31. Ihh sikke en flot præmie. Vi rejser gerne til KBH for det :o)

    SvarSlet
  32. NEJ en lækker præmie! Fantastisk at hun vil stille to så lækre præmier op til din give away. :)

    Jeg vil mægtig gerne deltage - Jeg har allerede tilmeldt mig nyhedsbrevet og vil da holde øje med det, om jeg vinder eller ej. ;)

    Skal du bruge mailen man har tilmeldt sig med? Den er eeyorenykNO@SPAMlive.dk (Uden NOSPAM selvfølgelig)

    SvarSlet
  33. Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet :-)

    SvarSlet
  34. Jeg er også med :)
    Krydser fingre

    SvarSlet
  35. Jeg vil også gerne deltage, håber Oscar og hans familie bliver en af de heldige :)

    chusted@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Vi vil også være med, kunne være så skønt at få taget nogle fine billeder.

    Venlig hilsen
    Stina Lykke Hansen

    stinlykke@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Det ville være så dejligt at vinde, det ville være godt at få taget nogle fine billeder af min dreng. Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet.

    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  38. Åh det er lige noget for os. Trænger så meget til et godt familiebillede af mine drenge - og særligt vores helt nyfødte lækre lillebror...

    louiseharbo@msn.com

    SvarSlet
  39. Aiii, hvor en fin konkurrence...og selvfølgelig håber jeg, at det er MIG der vinder! Nyhedsbrevet er nu tilmeldt og den flotte hjemmeside er tjekket ud - så er der bare tilbage at krydse fingrene!!!

    SvarSlet
  40. UUUH hvor er det spændende!!!

    SvarSlet
  41. Jeg bor godt nok i Århus :-( Men hvis jeg vinder skal min søster og min niece fotograferes :-) De bor i Kbh og min søster er enlig mor så de bliver næsten aldrig fotograferet sammen.

    SvarSlet