fredag den 10. juni 2011

TADADADAAAAAAAAAAA

Så er det blevet tid til at finde en vinder af min giveaway, og jeg kan godt sige jer, at det er fuldstændig overvældende så mange der har deltaget:-) TAK FOR DET:-)
Nå, men vi må til det, og der er blevet skrevet usansynligt mange lodsedler her til formiddag



Den heldige vinder blev nr. 30, og det var Sandie der havde nr. 30, hun skrev :
Skovler da straks 4 lodder til mig :)
"Super lækre ting! Kiggede laaangt efter dem på markedet, men kunne jo desværre ikke købe hele hallen ;)
Nøglesnor nr. 5 må meget gerne bo hos mig!
"

Tillykke Sandie, send mig lige din adresse på min mail ninnarahbek@gmail.com, så jeg kan sende hele herligheden til dig:-)

Jeg har jo som lovet, besluttet mig for en 2. præmie, som er den ønskede nøglesnor, og den går til Mette, som blev udtrukket med nr. 40
Mette skrev: "Lækre, lækre sager og skønne blogs :)
Jeg deltager med 3 lodder og ønsker mig nøglesnor nr. 3."

Mette, du må også meget gerne sende mig din adresse på min mail:-)

Til alle jer andre, ja jeg ville ønske jeg kunne sende præmier til jer allesammen, men til gengæld vil jeg give alle GRATIS fragt på alle ordrer i weekenden (indtil mandag  kl 12)

Rigtig god pinse til jer allesammen:-)

5 kommentarer:

  1. Heldige Sandie og Mette! God weekend til dig :-)

    SvarSlet
  2. Æv pokkers... æv æv pokkers... ;o)
    Og god pinse til dig også :-)

    SvarSlet
  3. Heldige vindere. God weekend.

    SvarSlet
  4. Ih altså det er jo mig - hvor er jeg heldig! :)
    Sender dig en mail med det samme. God pinse!

    SvarSlet
  5. Hey, det er jo mig :) Ih, lige hvad jeg mangler! Skynder mig at skrive en mail :)

    SvarSlet