mandag den 11. juli 2011

Bryllup

Mens vi var på ferie, var vi til min søsters bryllup. Hun blev gift med Lisette sidste sommer på en strand i Miami i al hemmelighed, og vi var mange der blev temmelig overraskede over opringninger fra den anden side af jorden:-) Sidste lørdag fik vi så alligevel lov til at fejre dem, og det var en fantastisk hyggelig og smuk aften, med lige den rette mængde af  gode taler, fantastisk mad, og søde mennesker:-)


Det lykkelige brudepar:-)




Mig og min anden søster lavede collageindslag, det kan jeg bestemt godt anbefale, de blev ret så glade for det fine kunstværk:-)

9 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk ud! Der er intet som bryllupper. Det er bare så dejligt med sådan en kærlighedsfest. Det lyder nu også rigtig romantisk med hemmeligt bryllup på en starnd i Miami :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  2. uh ja det lyder rigtig lækkert med bryllup i Miami. Men dejligt at de også havde lyst til at fejre det med familie og venner :D Tillykke med dem!!

    SvarSlet
  3. Hvor ser de glade og smukke ud:-)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer:-) Ja, strandbryllup i Miami er ikke så tosset, men de kunne jo godt have inviteret os med;-)
    Men sikke en skøn fest, og ja, bryllupper er bare det bedste, især for sådan en tudemarie som mig:-)

    SvarSlet
  5. God ide med den personlige og fine collage. Og hvem drømmer ikke om et strandbryllup? :)

    SvarSlet
  6. Super idé med collagen. Hvordan havde I gjort det sådan rent praktisk? Lavede I billedet til festen, eller havde I forberedt noget på forhånd? - ku' nemlig godt finde på at tyvstjæle idéen :-) /Stine

    SvarSlet
  7. Stine og Malene, de blev simpelthen så glade for collagen, jeg fik desværre ikke taget nogle ordentlige billeder af det færdige resultat, men den blev superfin:-)

    Stine, vi var så heldige at alle gæsterne kom 1 time før brudeparret, og der fik jeg dem så til at lave en tegning hver (jeg havde forberedt cirklerne hjemmefra) Jeg købte tuscher i TIGER butikken til ingen penge nærmest, og en "RIBBA" ramme fra IKEA 50*50 cm (husk et stykke papir i samme størrelse som rammen til at lave selve collagen på)
    I løbet af aftenen var der en lille pause, hvor jeg kunne gå ud bagved og samle collagen... meget nemt:-)
    Husk:
    papircirkler (cirka 8 cm i diameter)
    tuscher
    lim
    papir til bagrund (hvidt)
    ramme

    God fornøjelse:-)

    SvarSlet
  8. Smukt par... Lyder romantisk med strandbryllup, men må da også være rart at for familie og venner at kunne være med til at fejre dem.
    Collagen lyder spændende... Skal selv til bryllup sidst på sommeren, så måske skulle det overvejes til dem.

    KH

    SvarSlet
  9. Ja, det er nogle labre damer:-) Anne, du skal helt klart lave sådan et indslag, det er et HIT, det garanterer jeg:-)

    SvarSlet