fredag den 1. juli 2011

Ferietid

I morgen tager vi på ferie. Vi skal heeeeeeelt til Jylland:-) Først skal vi til min søsters bryllup i morgen aften, det bliver havefest holdt i en kolonihave, det glæder jeg mig helt vildt til. Efter et par dage hos mine forældre skal vi i sommerhus, først alene, men sidst på ugen med Maria og hendes dejlige lille familie, det bliver SÅ skønt, og vi skal rigtig kreahygge, spise god mad og hygge med mænd og børn, jubiii det blir' godt!:-)

smykketing til kreahygge

Jeg har selv syet nederdel i Liberty, den skal på i morgen...


Og med en orange cardigan, det bliver måske lidt køligt hen på aftenen


Kort til brudeparret

Jeg har selv lavet mønster til nederdelen, men jeg er blevet inspireret til elastiklinningen her, min har lidt mere facon, og så har jeg lavet lommer i. Jeg har lavet 3 løbegange med 2 cm bred elastik i hver.

Der er vist mange der har skudt ferien i gang nu, nyd den, og så ses vi på den anden side:-)

HUSK NU MIN SOMMERKONKURRENCE

:-)

9 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle dejlige ferieplaner!

    SvarSlet
  2. Ih, det lyder hyggeligt! Hvis du får tid til bloggerkaffe med mig eller blogtræf søndag, så giv lyd!
    Knus Katrine

    SvarSlet
  3. Jamen for pokker da Ninna... Du har gjort det igen ;0). Sikke en fin nederdel. Rigtig god fest i morgen! Du må endelig hilse din søster fra mig!!! Jeg har haft gæster i dag. Men jeg prøver at ringe i aften... Jeg glæder mig helt vildt til kreahygge. Vi skal også have købt perle. Der er en perle som vi være SÅ fin til den pinke snor ;0).

    SvarSlet
  4. Ih, man bliver jo helt grøn af, du ved nok, over de fede planer du har foran dig. Rigtig god fornøjelse. Du kommer til at se meget velklædt ud på den jyske hede kan jeg se :)

    SvarSlet
  5. Lyder som en rigtig dejlig ferie. Bryllupper er fantastiske - især i haven.

    Kh Maria

    SvarSlet
  6. ohhhappy, du kan også tro vi glæder os, der er ved at være pakket nu, så vi kan drøne afsted i morgen tidlig, inden resten af Danmark rammer motorvejen:-)

    Katrine, det kunne være VILDT hyggeligt, men desværre er vores "program" så tæt pakket at jeg ikke får mulighed for det. Men helt sikkert en anden gang:-) Jeg håber i får en skøn blog-picnic:-)

    TAK Maria:-)Jeg skal til at se på perler nu....:-)

    Malene, Tusind tak for de søde ord:-) Jeg har fået gjort elastikken liiiidt for stram i nederdelen, men den kommer nu på alligevel, så er det bare med at suge maven ind:-)

    Maria, ja bryllupper er de dejligste fester, det er bare fest og kærlighed:-)

    SvarSlet
  7. DU HAR VUNDET MIN GIVE AWAY......!
    Send mig mail med din adresse og jeg sender dig en lille kommode! ;-)
    Lea

    SvarSlet
  8. Nøj, hvor er den blevet god! Rigtig god (og forhåbentlig solrig) sommerhustur:)

    SvarSlet
  9. sikke en fin nederdel!!! Lyder rigtigt hyggeligt med ferie i jylland ;) kommer selv lige derfra :p

    Jeg vil derudover gerne invitere dig til bloggertræf,24 september i vanløse kl 12, der er mere info på min side. :) Håber du har tid og lyst til at deltage, så vi kan få gentaget succesen fra sidst.
    Mvh Elisabeth

    SvarSlet