fredag den 15. juli 2011

Forandring fryder....

Vi har fået et stort ønske opfyldt i den her uge.... vi har nemlig "indløst" en bryllupsgave og fået 2 fine nye spisebordsstole, og de er bare SÅ pæne:-) ( egentlig gad jeg ikke fortælle noget om hvor længe vi har siddet på klapstole... men det er RIGTIG længe!!!)
Nå, men her er de, og vi sidder altså ret så godt i dem, og hver gang jeg kigger på dem, ja så bliver jeg altså nærmest lykkelig:-)

Vi har købt Eames med Eiffel stel uden armlæn, en i støvet blå (petroleum) og en i cremehvid... Nu er det store spørgsmål så hvad farve de andre to skal være... skal vi have sådan et sæt mere, 2 creme, 2 blå eller en creme og en anden farve... Uh det er store beslutninger der skal tages :-)

Her er "lidt" billedspam af vores hjem, kom endelig med forslag til stolevalg:-)
(det skal lige siges at den MEGET brune reol bliver malet lyseblå lige om lidt, den lyseblå farve som skufferne i den har...)


YES sådan ser der ALTID ud hos os, totalt ryttet op og hjemmebagte cupcakes på bordet:-)!!!!!!!!



Jeg har prøvet at "narre" Sylvester ved at ligge hans egne bøger foran mine magasiner som han bare flår i 1000 stykker... det virker ikke så godt, han er for snu for mig, og stakken daler altså for hver dag der går... Jeg orker ikke at finde en anden plads til dem....

Synes ikke lige det var alt det her "ragelse" der var meningen med mit fine fad:-)



12 kommentarer:

  1. Sad næsten og hvinede lidt af begejstring over stolene. Og SÅ lækre farver! Svært at bedømme hvad de andre stole skal være, tror du ikke det bliver nemmere når reolen er malet så man kan se hvor meget det lysner i forhold til om stolene skal være lyse/mørke?
    Smukt, smukt hjem, lækre detaljer og sukker lige endnu engang idag over hvor meget jeg ønsker mig et større hjem. :)

    KH og god weekend

    SvarSlet
  2. Smukt hjem! Virkelig personligt:)

    SvarSlet
  3. Dejligt når andre spamer lidt billeder fra deres hjem, når man selv er i indretningsmode. Åh, hvor ønsker jeg mig også de stole - bare med træstel. Smukke farver I har valgt! Jeg synes det kunne se fedt ud med en mere i creme og så en i en helt anden farve, men det er nok nemmere at se, når reolen er malet, som Anne skriver. Spændende hvad det ender med. Hvor har I købt stolene hvis jeg må snage? Det er jo med at tjekke de forskellige muligheder ud inden man køber:)

    SvarSlet
  4. Stolene er jo også orgasmisk smukke! Jeg ønsker mig dem selv meget, men tror det bliver armchair med træstel. Elsker dem. Og jeg synes jo, den nye hospitalsgrå er gudesmuk! Ville elske at have den. Det er fedt med 4 forskellige farver, men tror selv, at jeg ville blive træt af det i længden, fordi resten af mit hjem er så spraglet. Trænger til at få lidt ro nogle steder, og det kunne jo være her, hvor jeg ikke lige har råd til at skifte ud så tit :)

    SvarSlet
  5. UHM. Jeg elsker, når nogen gider fotografere deres hjem, så vi andre kan sidde og savle. Hvor er det et lækkert hjem, du har.

    Stolene er jo en klassiker og jeg ville dybt misundelig på den gode måde. Jeg ønsker mig dem med armlæn. Er det meningen, at der skal være forskellige farver hele vejen rundt ?

    SvarSlet
  6. Lækre stole. Tror jeg ville tage en grå og en creme sammen med dem i allerede har.

    Har overvejet at købe en eames stol til kontoret, men så skal det være den med armlæn:)

    Send endelig flere indretningsindlæg afsted :)

    Vh
    Kathrine

    SvarSlet
  7. HVor er stolene flotte. Du bliver SÅ glad for dem, man sidder nemlig rigtig godt i dem.
    Vi har 6 sorte og jeg har allerede fortrudt, at jeg ikke købte mindst 1 i en anden farve.
    Jeg tror også en ekstra creme og så en i en anden farve ville være fint.
    Dejligt at se hvordan du bor. Det ser så hyggeligt ud og hvor har du mange fine detaljer alle steder.
    Tak for kigget.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  8. Tillykke med dine nye skønne stole :) Og tak for kigget - det er altid så sjovt at se hvordan andre bor! Vi har også stolene her hos os - gik linen ud og tog 4 forskellige, så der er en grøn, en blå, en rød og en grå. Jeg er SÅ glad for dem - er sikker på at det bliver du også :)

    SvarSlet
  9. TUSIND tak for jeres søde kommentarer til både stolene og vores hjem:-)

    Anne, jeg tror du har ret i at vi lige skal se hvordan det kommer til og se ud med en lyseblå reol:-)Jeg håber for dig du snart får nogle flere kvadratmeter:-)

    Tusind tak Sussi:-)

    Malene, Ja, jeg elsker også selv at se billeder af folks hjem og blive inspireret, så jeg tænkte at jeg hellere selv måtte prøve at dele lidt også:-) Vi har købt stolene i Paustian her i København, vi kunne få dem med, med det samme...

    Katrine, dem med armlæn er virkelig også smukke, jeg har den som gyngestol i den gamel udgave i glasfiber, og den er SKØN!! Det er rigtigt nok at man skal tænke over HVOR mange farver man egentlig har, men vi har ikke så mange, så jeg tror næsten vi lander på to nye farver til stolene:-)

    Fr. Høll, jeg tror faktisk vi ender med 4 forskellige farver, eller en creme og en anden farve... men det kræver lige lidt mere betænkningstid:-) Og tusind tak for de søde ord:-)

    KAthrine, det var faktisk et rigtig godt forslag... hmmm det kunne godt gå hen at blive mit bud på hvad vi skal have, Tak:-) Jeg skal nok snart vise flere billeder frem, tak for de søde ord:-)

    Heidi, Jeg er også bare allerede vildt glad for dem, men det lyder nu ellers også flot med 6 sorte, især til et hvidt eller lyst træbord:-) Man kan også pifte op med små hynder i farver, de havde nogle i uld ude i paustian, hvor jeg tror det er stof fra KVADRAT der er brugt, men ellers kan man jo sy selv:-)

    Betine, det lyder VIRKELIG som nogle skønne farver i har valgt, det gad jeg godt se billeder af, hvilket spisebord har i?

    SvarSlet
  10. Ih altså, hvor de pynter de stole, dem drømmer jeg også om. Men farvevalg kan jeg ikke hjælpe med, jeg kan nemlig heller ikke beslutte mig ;)

    SvarSlet
  11. Smukke smukke stole - jeg ville købe en hvid mere og så en gul. Den gule evt. med armlæn.

    SvarSlet
  12. Jamen jeg billedspammer da også gerne :) Vores spisebord er hjemmelavet - aflangt...

    SvarSlet